اعتیاد،بزرگترین شوک هزاره سوم است/تصاویر

معاون فرماندارخدابنده دردومین جسله شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان در سال جاری گفت:بزرگترین شوک هزاره سوم وچهارمین بحران جهانی،اعتیاداست. به گزارش اشراق آنلاین، میرزایی معاون فرمانداری شهرستان خدابنده در دومین جلسه شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان خدابنده در سال جاری گفت: امروزه در کنار سه بحران جهانی فقر و رشد […]

DSC09961600600p15585EDNmainDSC09965DSC09962معاون فرماندارخدابنده دردومین جسله شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان در سال جاری گفت:بزرگترین شوک هزاره سوم وچهارمین بحران جهانی،اعتیاداست.

به گزارش اشراق آنلاین، میرزایی معاون فرمانداری شهرستان خدابنده در دومین جلسه شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان خدابنده در سال جاری گفت: امروزه در کنار سه بحران جهانی فقر و رشد جمعیت ، نابودی محیط زیست و تهدیدات هسته ای موضوع مواد مخدر و روان گردان ها بعنوان بحران چهارم و بزرگترین شوک هزاره سوم می باشد و کمتر کشوری در جهان وجود دارد که با این معضل دست و پنجه نرم نکند.

معاون فرماندارافزود: اعتیاد به مواد مخدر یکی از مهمترین مشکلات اجتماعی ، اقتصادی و بهداشتی است که عوارض ناشی از آن تهدیدی جدی یرای جامعه بشری محسوب می شود و موجب رکود اجتماعی در زمینه های مختلف می گردد .

وی ادامه داد:اعتیاد به عنوان یک آسیب اجتماعی هیچ وقت ریشه کن نخواهد شد اما با تدبیر ، اندیشه و تلاش مخلصانه و یک عزم ملی و پذیرش مسئولیت مشترک حداقل می توان آن را به کنترل درآورد.

میرزایی در پایان خاطر سخنان خودتصریح کرد: نباید مبارزه با مواد مخدر در یک هفته و یا یک روز خاص باشد و بلکه همواه در طول سال باید انجام پذیرد و در این زمینه می توان از ظرفیت خیرین حوزه مبارزه با مواد مخدر ، روحانیون ، ائمه جماعات و سازمان های مردم نهاد بهره برد .