مراسم سپاس معلم در خدابنده برگزارشد

به مناسبت گرامیداشت هفته معلم مراسم ” سپاس معلم ” با حضور جمعی از مسئولین شهرستان خدابنده ودانش آموزان در دبیرستان سعادت شهرقیدار برگزارشد.به گزارش اشراق آنلاین به مناسبت گرامیداشت مقام معلم،مراسم ” سپاس معلم ” با حضور جمعی از مسئولین شهرستان خدابنده ودانش آموزان در دبیرستان سعادت شهرقیدار برگزارشد. علی اسدی مدیرآموزش وپرورش شهرستان […]

به مناسبت گرامیداشت هفته معلم مراسم ” سپاس معلم ” با حضور جمعی از مسئولین شهرستان خدابنده ودانش آموزان در دبیرستان سعادت شهرقیدار برگزارشد.DSCN9836به گزارش اشراق آنلاین به مناسبت گرامیداشت مقام معلم،مراسم ” سپاس معلم ” با حضور جمعی از مسئولین شهرستان خدابنده ودانش آموزان در دبیرستان سعادت شهرقیدار برگزارشد.

علی اسدی مدیرآموزش وپرورش شهرستان خدابنده ضمن تبریک هفته معلم به بیان ویژگی های شهیدمطهری وآثارایشان پرداخت وگفت:قابل فهم بودن،سادگی وبه روزبودن ازمهمترین ویژگی های کتب شهیدمطهری است.

وی بابیان این که شهیدمطهری الگوی کاملی برای معلمان می باشداظهارکرد:معلم کسی است که دراندیشه رشد و پرورش درست شخصیت شاگردان خود و بر آورده ساختن نیازهای روحی و روانی آنان باشد.

وی افزود:معلم کسی است که پیش ازهرچیز خودرا شاگردمی پندارد که تشنه یادگیری است ودم به دم زندگی اش رادرآموزش سپری می‌کند بیش از اینکه خود را یک آموزگار بپندارد یک شاگرد یا آموزنده همیشگی می‌پندارد.

اسدی درپایان سخنان خودتصریح کرد:معلم الگوی شاگردان است آنچه که درشخصیت آموزگار نمود می‌کند در وجود شاگردان نیز نمایانگر می‌شودودر فرایند تدریس رفتار و کردار آموزگار برای شاگردان از اهمیت ویژه برخوردار است،