۱۷۰ نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران خدابنده در مسابقات قرآن شرکت می‌کنند

مسئول کانون شاهد بنیاد شهید و امور ایثارگران خدابنده با بیان این‌که تاکنون ۱۷۰ نفر از خانواده‌های شاهد و ایثارگر خدابنده در مسابقات قرآن بنیاد شهید ثبت‏نام کرده‎اند، گفت: مرحله استانی این مسابقات هفته آخر فروردین در زنجان برگزار می‌شود. به گزارش اشراق آنلاین،معصومه محمودی، مسئول کانون شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران […]

مسئول کانون شاهد بنیاد شهید و امور ایثارگران خدابنده با بیان این‌که تاکنون ۱۷۰ نفر از خانواده‌های شاهد و ایثارگر خدابنده در مسابقات قرآن بنیاد شهید ثبت‏نام کرده‎اند، گفت: مرحله استانی این مسابقات هفته آخر فروردین در زنجان برگزار می‌شود. 8587755465178744770182880930به گزارش اشراق آنلاین،معصومه محمودی، مسئول کانون شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران خدابنده با اشاره به آغاز ثبت‎نام مرحله استانی بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن و عترت بنیاد شهید و امور ایثارگران در خدابنده، اظهار کرد: ثبت‌نام از علاقه مندان به شرکت در این دوره از مسابقات از اول اسفندماه امسال آغاز شده و تا 22 همین ماه ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به رشته‎های در نظر گرفته شده برای این دوره از مسابقات قرآنی، ابراز کرد: حفظ، قرائت، مفاهیم و تفسیر قرآن کریم از جمله رشته‎هایی است که علاقه‌مندان به شرکت در این دوره از مسابقات، می‎توانند در آن ثبت‏نام کنند.
مسئول کانون شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران خدابنده با بیان این‌که تاکنون 170 نفر از خانواده‌های شاهد و ایثارگر خدابنده در این مسابقات ثبت‏نام کرده‎اند، عنوان کرد: مرحله استانی این مسابقات قرآنی هفته آخر فروردین‌ماه در زنجان برگزار می‌شود.
محمودی خاطرنشان کرد: بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن و عترت خانواده‌های شاهد و ایثارگر در بین دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی از جمله مقطع راهنمایی و متوسطه و همچنین همسران شهدا و جانبازان برگزار می‌شود.
وی در پایان، با اشاره به فرارسیدن 22 اسفندماه، روز ملی شهدا، گفت: در این ایام در 3 حسینیه شهید خدابنده ویژه‎برنامه‎های مختلفی از قبیل محفل انس با قرآن کریم، جمع‌خوانی قرآن کریم و زیارت عاشورا برگزار خواهد شد.