تجمع “من عاشق محمدم” در خدابنده برگزار شد/عکس

تجمع بزرگ “من عاشق محمدم” در بقعه قیدارنبی(ع)شهرقیدار برگزار شد. به گزارش اشراق آنلاین، شنبه شب(بعدازنمازمغرب وعشا) و در جوار آستان مقدس قیدارنبی(ع)تجمع عظیم” من عاشق محمدم” با حضور عاشقان پیامبر مهربانی برگزار شد. در این تجمعات عظیم مردم ولایت‌مدار شهرستان خدابنده ضمن حمایت از پیامبر اکرم (ص)، اقدام زشت و قبیح نشریه شارلی ابدو […]

تجمع بزرگ “من عاشق محمدم” در بقعه قیدارنبی(ع)شهرقیدار برگزار شد.

DSC00018DSC00019

به گزارش اشراق آنلاین، شنبه شب(بعدازنمازمغرب وعشا) و در جوار آستان مقدس قیدارنبی(ع)تجمع عظیم” من عاشق محمدم” با حضور عاشقان پیامبر مهربانی برگزار شد.

در این تجمعات عظیم مردم ولایت‌مدار شهرستان خدابنده ضمن حمایت از پیامبر اکرم (ص)، اقدام زشت و قبیح نشریه شارلی ابدو فرانسه را محکوم کردند.

در این تجمع مردم خدابنده با شعارهای «الله‌اکبر»، «لا اله الا الله»، «محمد رسول‌الله» حمایت خود را از پیامبر اکرم (ص) اعلام کردند.

همچنین در این مراسم ضمن محکوم کردن حرکت زشت روزنامه فرانسوی در اهانت به ساحت مقدس پیامبر مهربانی دعای زیارت حضرت نبی(ص) قرائت شده و نماز زیارت حضرت رسول اکرم (ص) به جماعت اقامه شد.

در این مراسم حجت الاسلام متین،مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان نیز ضمن بیان مطالبی در زمینه خصوصیات اخلاقی پیامبر اکرم (ص) اظهار کرد: با وجود اقدامات موهن و حرکات زشت، توجه مردم به دین مبین اسلام بیشتر شده است.

حجت‌الاسلام متین با بیان اینکه پرچم برافراشته شده اسلام توسط وجود نازنین پیامبر اکرم (ص) همواره برافراشته است و برافراشته خواهد ماند، تصریح کرد: برخی با انجام اعمال زشت و قبیح به دنبال خاموش کردن نور خدا هستند، اما حقیرتر از آن هستند که توانا به این امر باشند.

وی در ادامه با محکوم کردن، عمل زشت و قبیح نشریه فرانسوی شارلی ابدو بیان کرد: ملت‌های مسلمان همواره حامی و رهرو پیامبر هستند و خواهند بود.

شایان ذکراست این برنامه به صورت هماهنگ در سراسرشهرستان های استان نیز در جوار بقاع شاخص برنامه “من عاشق محمدم” برگزار شدودر هر شهرستان این برنامه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی همراه بود.

گفتنی است تعداد امامزادگان استان زنجان 126 مورد است که همزمان با سراسر کشور در تعداد کثیری از این امامزادگان برنامه “من عاشق محمدم” برگزار شد.