برخورداری از روحیه معنوی،از ویژگی های بارز ورزشکاران ایرانی در کل دنیا است/عکس

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه ناحیه خدابنده در مراسم اعطای حکم قهرمانی رزمی کاران حلقه های صالحین خدابنده گفت:برخورداری از روحیه معنوی،از ویژگی های بارز ورزشکاران ایرانی در کل دنیا است. به گزارش اشراق آنلاین،حجت الاسلام مسلم فیضی مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه ناحیه خدابنده در مراسم اعطای حکم قهرمانی رزمی کاران حلقه […]

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه ناحیه خدابنده در مراسم اعطای حکم قهرمانی رزمی کاران حلقه های صالحین خدابنده گفت:برخورداری از روحیه معنوی،از ویژگی های بارز ورزشکاران ایرانی در کل دنیا است.

به گزارش اشراق آنلاین،حجت الاسلام مسلم فیضی مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه ناحیه خدابنده در مراسم اعطای حکم قهرمانی رزمی کاران حلقه های صالحین این شهرستان که در سالن ورزشی صالحین حوزه شهید مدرس شهری(ره) قیداربرگزارشدگفت: قهرمان واقعی کسی است که منش پهلوانی داشته باشد.

وی بابیان مطلب فوق افتخارات کسب شده را تبریک گفت واذعان کرد:برخورداری از روحیه معنوی و توکل به خدا و توسل به اهل بیت (ع) را از ویژگی های بارز ورزشکاران ایرانی در کل دنیا دانست.

لازم به ذکراست در این مراسم به تعدادی از رزمی کاران حاضر در مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی که حائز رتبه های برتر شده بودند حکم قهرمانی اعطا شد.

 

قهرمان واقعی کسی است که منش پهلوانی داشته باشد-1 قهرمان واقعی کسی است که منش پهلوانی داشته باشد-2 قهرمان واقعی کسی است که منش پهلوانی داشته باشد-3

قهرمان واقعی کسی است که منش پهلوانی داشته باشد-4 قهرمان واقعی کسی است که منش پهلوانی داشته باشد-5