ملاقات مردمی نماد مردم سالاری دینی است

فرماندار شهرستان خدابنده درباره  دیدار چهره به چهره با مردم گفت: برنامه ملاقات مردمی نماد مردم سالاری دینی است که به واسطه آن فاصله بین دولت و مردم کاهش می یابد. به گزارش اشراق آنلاین،طبق روال هفتگی برنامه ملاقات مردمی فرماندار شهرستان خدابنده با مردم این شهرستان برگزارشد. در این دیدار چهره به چهره که […]

فرماندار شهرستان خدابنده درباره  دیدار چهره به چهره با مردم گفت: برنامه ملاقات مردمی نماد مردم سالاری دینی است که به واسطه آن فاصله بین دولت و مردم کاهش می یابد.600600p15585EDNmainDSC01570DSC01577DSC01574

به گزارش اشراق آنلاین،طبق روال هفتگی برنامه ملاقات مردمی فرماندار شهرستان خدابنده با مردم این شهرستان برگزارشد.

در این دیدار چهره به چهره که با حضور جمعی از مردم خدابنده برگزار شد، شهروندان مسائل و مشکلات خود را ابراز داشته و فرماندار خدابنده نیز دستورات لازم را برای رسیدگی به مطالبات آنها صادر کرد.

 در این ملاقات فرماندار ضمن بررسی مشکلات مردم راهکارهای قانونی را ارائه و موارد را پس از بررسی و کارشناسی برای رسیدگی و اقدام لازم به مراجع ذیربط ارجاع داد.

فتحی درباره  این دیدارهاگفت: شنیدن مشکلات مردم و حل آنها برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است و درحقیقت برنامه ملاقات مردمی نماد مردم سالاری دینی است که به واسطه آن فاصله بین دولت و مردم کاهش می یابد.

انتهای پیام/