ماهواره یکی از بزرگترین ابزار دشمن برای از بین بردن کانون خانواده است/تصویر

یکی از مدرسین دانشگاه آزادقیدار و امام جمعه صائین قلعه زنجان اذعان کرد:ماهواره یکی از بزرگترین ابزار دشمن برای ضربه زدن به جامعه و از بین بردن کانون خانواده است.  به گزارش اشراق آنلاین،همزمان با روز 16 آذر مراسمی با عنوان گرامیداشت روز دانشجو دردانشگاه آزاداسلامی واحدقیداربرگزار گردید . دراین مراسم دکتر میرصادقی رئیس واحد […]

یکی از مدرسین دانشگاه آزادقیدار و امام جمعه صائین قلعه زنجان اذعان کرد:ماهواره یکی از بزرگترین ابزار دشمن برای ضربه زدن به جامعه و از بین بردن کانون خانواده است.indexindex2index3s4s5

 به گزارش اشراق آنلاین،همزمان با روز 16 آذر مراسمی با عنوان گرامیداشت روز دانشجو دردانشگاه آزاداسلامی واحدقیداربرگزار گردید .

دراین مراسم دکتر میرصادقی رئیس واحد خدابنده  ضمن خیر مقدم گویی ، با عرض تبریک و گرامیداشت روز دانشجو گفت: از آغاز حکومت پهلوی استعمار انگلیس به قصد چپاول منابع ایران به این سرزمین نفوذ کرد و در دوره ی پهلوی دوم در این چیاول آمریکا نیز سهیم شد و از همان زمان ورود استعمار، مبارزه نیز در کشور علیه آنها آغاز شد تا اینکه کودتای 28 مرداد موجب خشم مردم شد و در روز 16 آذر دانشجویان در اعتراض به دخالت آمریکا و ورود معاون رئیس جمهور(وقت) آمریکا که جهت ارزیابی نتیجه فعالیت های آمریکائیان به ایران می آمد به شهادت رسیدند.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه مبدا همه تحولات است، اظهار داشت: روزی را که دانشجویان به شهادت رسیدند  روز دانشجو نامگذاری کردند و ما هم  امروز گرد هم آمده ایم تا این روز  را بزرگ بداریم .

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین موسوی نیا از مدرسین دانشگاه آزادقیدار و امام جمعه صائین قلعه زنجان به سخنرانی پرداخت.

وی در ابتدا با تبریک روز دانشجو افزود: 16 آذر سال 32 روز مبارزه با استکبار و سلطه است که دانشجویان در اعتراض به سفر معاون رئیس جمهور وقت آمریکا تظارت کردند و سه نفر کشته شدند پس می توان روز 16 آذر را روز مبارزه با آمریکا و دخالت های او در منطقه دانست .

حجت الاسلام و المسلمین موسوی نیا در ادامه به بیان شاخصه های یک دانشجوی موفق پرداخته و اظهار داشت: خودباوری – دین باوری  و دشمن باوری از شاخصه های یک دانشجوی موفق است و دانشجو عضو فعال جامعه و یک شخص آرمانگرا می باشد که مشکلات و آسیب ها را زودتر از مردم جامعه می بیند و همیشه پیشکام و پیشرو می باشد.

وی ادامه داد: دشمن به نام دوست وارد می شود و ضربه می زند لذا باید دشمن و ترفندهای او را شناخت و الان ماهواره یکی از بزرگترین ابزار دشمن برای ضربه زدن به جامعه و از بین بردن کانون خانواده می باشد لذا انتظار ار دانشجویان این است که با برگزاری برنامه های فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی به جامعه آگاهی دهند .

شایان ذکراست درپایان،مراسم کلنگ زنی یادمان شهدادرحیاط این واحددانشگاهی انجام شد.