مراسم تودیع و معارفه ریاست اداره آموزش و پرورش منطقه سجاسرود برگزار شد+عکس

مراسم تودیع و معارفه ریاست آموزش و پرورش منطقه سجاسرودباحضور مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان ، جمعی ازمسئولین استانی ، شهرستانی و منطقه دردبیرستان کاردانش سمیه شهر سجاس برگزار شد . به گزارش اشراق آنلاین،مراسم تودیع و معارفه ریاست آموزش و پرورش منطقه سجاسرودخدابنده با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان […]

مراسم تودیع و معارفه ریاست آموزش و پرورش منطقه سجاسرودباحضور مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان ، جمعی ازمسئولین استانی ، شهرستانی و منطقه دردبیرستان کاردانش سمیه شهر سجاس برگزار شد .600600p15572EDNmainDSC05024100100cthumbDSC05017100100cthumbDSC05013100100cthumbDSC05025

به گزارش اشراق آنلاین،مراسم تودیع و معارفه ریاست آموزش و پرورش منطقه سجاسرودخدابنده با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان ، جمعی ازمسئولین استانی ، شهرستانی و منطقه ، روسای ادارات آموزش و پرورش مناطق چهارگانه شهرستان خدابنده و مدیران مدارس در سالن اجتماعات دبیرستان کاردانش سمیه شهر سجاس برگزار شد .

تمجیدی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در این مراسم ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت : توجه به معلم توجه به تعلیم تربیت است و طبق فرموده رهبر معظم اقلاب ، یاد دادن تفکر به دانش آموزان بزرگترین و بالاترین خدمت معلمان به دانش آموزان است . وی دشوار ترین و بزرگترین مسئله انسانها را مسئله تعلیم و تربیت ذکر کرد و افزود : همه عوامل و عناصر باید دست به دست هم بدهند و آموزش و پرورش را در این امر خطیر یاری دهند .

تمجیدی آموزش و پرورش مطلوب را آموزش و پرورش کارآمد و پویا دانست و گفت : با تغییر و تحولات در نظام آموزشی در قالب تحول بنیادین و برنامه درس ملی و سایر تغییرات در زمینه های مختلف بایستی آموزش و پرورش را به سمت آموزش و پرورش کاربردی رهنمون سازیم . وی افزود : هر گونه تغییر و تحول در آموزش و پرورش باید برنامه ریزی شده و کارشناسی شده باشد و همه عوامل نیز باید خود را با تغییرات وفق دهند . مدیر کل آموزش و پرورش در ادامه گفت : بسیار خوشحالم که آقای رفیعی با کارنامه ای درخشان این پست را ترک می کنند و برای وی آرزوی موفقیت دارم . تمجیدی در ادامه ضمن معرفی آقای عباس محمدی به عنوان رئیس جدید اداره آموزش و پرورش منطقه سجاسرود ، از وی خواست با تمام توان و تلاش و با استفاده از همکاری و ظرفیت سایر ادارات و نهادها و همفکری کارشناسان و صاحبنظران در پیشبرد اهداف عالی تعلیم و تربیت تلاش نماید . همچنین نجم الدین رفیعی رئیس سابق اداره آموزش و پرورش منطقه سجاسرود نیز ضمن ارائه گزارشی کوتاه از عملکرد چهار ساله اداره آموزش و پرورش سجاسرود گفت : کسب رتبه های برتر استان در حوزه های مختلف ، نهادینه نمودن مشارکت های مردمی و جذب مشارکت خیرین و اولیا ، راه اندازی مرکز اختلالات یادگیری و … تنها گوشه ای از فعالیت های اداره آموزش و پرورش منطقه سجاسرود در طول این چهار سال بود که به همت و تلاش کارشناسان ، مدیران ، معلمان و همفکری و همکاری کلیه نهادها و ادارات محقق شد . وی برای رئیس جدید اداره آموزش و پرورش آرزوی موفقیت نمود و از همه عوامل اجرایی و معلمان خواست همانند گذشته با وی نیز نهایت همکاری را داشته باشند .

در ادامه مراسم عباس محمدی رئیس جدید اداره آموزش و پرورش منطقه سجاسرود نیز ضمن قدر دانی از زحمات آقای رفیعی ، از حسن نیت و اعتماد مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان قدر دانی کرد و اظهار امیدواری کرد بتواند با همکاری و همفکری کارشناسان ، مدیران ، روسای ادارات و نهادها ،آموزش و پرورش منطقه را به سمت پیشبرد اهداف عالی تعلیم و تربیت سوق دهد و موجب سربلندی منطقه گردد. وی مدیریت مطلوب منابع انسانی ، آسیب شناسی حوزه های مختلف تعلیم و تربیت و ارائه راهکار های عملی ، آموزش مهارتهای لازم و تقویت مهارتهای آموزشی و پرورشی با تکیه بر تفکر خلاق و اجرای دقیق سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش را از جمله برنامه پیش روی خود در آموزش و پرورش منطقه ذکر کرد . در پایان مراسم حکم انتصاب آقای عباس محمدی به عنوان رئیس جدید اداره آموزش و پرورش قرائت گردید و از زحمات آقای نجم الدین رفیعی رئیس قبلی این اداره قدر دانی شد .