اظهارامیدواری نماینده خدابنده از سفر هیئت دولت به استان زنجان درجهت برآورده شدن انتظارات مردمی

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی از سفر هیئت دولت به استان زنجان درجهت برآورده شدن انتظارات مردمی اظهارامیدواری کرد. حجت‌الاسلام محمد موسوی‌سجاسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاراشراق آنلاین،با اهمیت توصیف کردن سفرهای مسئولان ارشد نظام به استان‌ها اظهار داشت: نتایج این سفرها به ویژه سفر مقام معظم رهبری غیر قابل انکار است. وی […]

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی از سفر هیئت دولت به استان زنجان درجهت برآورده شدن انتظارات مردمی اظهارامیدواری کرد.13910912000018_PhotoA

حجت‌الاسلام محمد موسوی‌سجاسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاراشراق آنلاین،با اهمیت توصیف کردن سفرهای مسئولان ارشد نظام به استان‌ها اظهار داشت: نتایج این سفرها به ویژه سفر مقام معظم رهبری غیر قابل انکار است.

وی اضافه کرد: بدون شک سفر مقام معظم رهبری به استان‌های مختلف برکات قابل توجهی را برای استان مزبور به همراه داشته است.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سفر روسای جمهور به استان‌ها هم بی برکت و خالی برای مردم استان‌های مقصد نبوده، تصریح کرد: موفقیت سفرهای استانی دولت منوط به عملکرد مسئولان استانی در نحوه انتقال مشکلات است.

این مسئول با اشاره به حضور هیئت دولت در شورای اداری استان‌های مقصد سفر ادامه داد: اگر مسئولان استان‌ها موفق به انعکاس درست معضلات استانی شوند، می‌توان به نتیجه بخش بودن سفرها امیدوار بود.

موسوی‌سجاسی با تاکید بر هوشیاری مسئولان استانی در گرفتن مصوبات درخور توجه از حضور هیئت دولت در استان زنجان تاکید کرد: یادمان باشد که این مصوبات باید در راستای پروژه‌های زیربنایی در همه بخش‌ها از جمله حوزه‌های اشتغال و فرهنگ باشد.

وی با اذعان به مشکلات موجود در مراکز استان‌ها بیان داشت: بدون شک نمونه این مشکلات در شهرستان‌ها بسیار بیشتر از مراکز استان‌‌‌‌‌‌‌‌ها است به طوری که در برخی موارد نیازهای اولیه هم در آنها پاسخ داده نمی‌شود.

*سرریز مشکلات شهرستان‌ها به مراکز

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی سرریز مشکلات شهرستان‌ها را مراکز استان‌ها و در نهایت تهران عنوان کرد و افزود: برنامه‌ریزی برای بهبود اوضاع شهرستان‌ها در واقع مانعی برای سرریز مشکلات آنها به مراکز از جمله مهاجرت که منجر به از دست رفتن توان جمعیتی شهرستان‌ها و خالی شدن روستاها می‌شود، محسوب می‌شود.

این مسئول با ابراز امیدواری برای مثمر بودن سفر هیئت دولت به استان زنجان خاطرنشان کرد: ای کاش به انتظارات مردمی در این سفرها پاسخ داده شود.

وی با تاکید بر انتظارات ایجاد شده در مناطق کم‌تر برخوردار به دلیل توسعه زیر ساخت‌های رسانه‌ای گفت: مردم این مناطق بیشتر از هر زمانی نگران نسل آینده خود هستند و نگه داشتن جمعیت در شهرستان‌های محروم و روستاها نیاز مبرم به برنامه‌ریزی دارد.

موسوی‌سجاسی با اشاره به موفقیت مدیریت‌های انجام شده در دوران جنگ در دو حوزه جنگ و پروژه‌های عمرانی تاکید کرد: نوع انگیزه‌ها و مدیریت‌ها از عوامل موفقیت‌های آن زمان محسوب می‌شود.