تولید 1.7 میلیون متر مکعب آب در شهرستان خدابنده

مدیر آب و فاضلاب شهرستان خدابنده گفت: در شش ماهه نخست سال جاری یک میلیون و 750 هزار متر مکعب آب در شهرستان خدابنده تولید شده است. به گزارش اشراق آنلاین، دیدار مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان با کارکنان آبفای شهرستان خدابنده برگزار شد. در این دیدار مدیر آب و فاضلاب شهرستان خدابنده در […]

مدیر آب و فاضلاب شهرستان خدابنده گفت: در شش ماهه نخست سال جاری یک میلیون و 750 هزار متر مکعب آب در شهرستان خدابنده تولید شده است.13910418000196_PhotoA

به گزارش اشراق آنلاین، دیدار مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان با کارکنان آبفای شهرستان خدابنده برگزار شد.

در این دیدار مدیر آب و فاضلاب شهرستان خدابنده در این دیدار از نحوه تأمین ، تولید و توزیع آب شرب شهر قیدار گزارش مبسوطی ارائه کرد.

سیدجواد موسوی به تولید آب شرب در نیمه نخست سال جاری اشاره کرد و گفت: در شش ماهه نخست سال جاری یک میلیون و 750 هزار متر مکعب آب تولید و توسط مشترکان این شهرستان مصرف شده است.

وی در مورد مشارکت مردم برای اجرای برخی طرح‌ها افزود: با مشارکت اهالی 940 متر توسعه و یک هزار و 670 متر اصلاح شبکه توزیع و به تعداد 285 فقره انشعابات فرسوده آب تعویض شده است.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان خدابنده در ادامه تعداد کل مشترکان را 10 هزار و 200 فقره عنوان کرد و افزود: از این تعداد 400 فقره در شش ماهه سال جاری واگذار شده و همچنین 45 فقره انشعاب غیر مجاز نیز در این بازه زمانی شناسایی و به مجاز تبدیل شده است.که شهرهای نور بهار و کرسف با جمعیتی بالغ بر 3 هزار 700 و 4 هزار و 400 نفر جمعیت در سال جاری تحویل این امور می‌شود.

در حاشیه این دیدار مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان و هیئت همراه به زیارت بارگاه مطهر حضرت قیدار نبی (ع) مشرف شدند.