فعالان حوزه حجاب و عفاف دانشگاه پیام نور قیدار تجلیل شدند

دانشگاهیان فعال حوزه حجاب و عفاف دانشگاه پیام نور مرکز قیدار همزمان با هفته دفاع مقدس و در حاشیه برگزاری یادواره شهدای شهرستان خدابنده در این دانشگاه مورد تقدیر قرار گرفتند. به گزارش اشراق آنلاین یادواره شهدای شهرستان خدابنده، با محوریت «تأکید شهدا بر حفظ و رعایت حجاب و عفاف» همزمان با روز پایانی هفته دفاع […]

دانشگاهیان فعال حوزه حجاب و عفاف دانشگاه پیام نور مرکز قیدار همزمان با هفته دفاع مقدس و در حاشیه برگزاری یادواره شهدای شهرستان خدابنده در این دانشگاه مورد تقدیر قرار گرفتند.images

به گزارش اشراق آنلاین یادواره شهدای شهرستان خدابنده، با محوریت «تأکید شهدا بر حفظ و رعایت حجاب و عفاف» همزمان با روز پایانی هفته دفاع مقدس امسال در دانشگاه پیام نور مرکز قیدار برگزار شد.

این مراسم با حضور سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، حجت‌الاسلام طالبی، امام جمعه قیدار و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

قرائت وصیت‌نامه شهدا، تجلیل از فعالان حوزه حجاب و عفاف و دانشجویان نمونه شاهد و ایثارگر این دانشگاه و همچنین، پدر شهید خسروی‌نژاد، از دانشجویان شهید دانشگاه پیام نور مرکز قیدار از برنامه‌های حاشیه‌ای این یادواره محسوب می‌شد.

یادآور می‌شود، در حاشیه این مراسم کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور مرکز قیدار نیز با حضور مسئولان افتتاح شد.