دیدارخبرنگاران شهرستان خدابنده بافرماندار/تصویر

به مناسبت روزخبرنگارجمعی ازخبرنگاران واصحاب رسانه شهرستان خدابنده بافرمانداراین شهرستان دیدارکردند.   به گزارش اشراق آنلاین،دراین مراسم که باحضورامام جمعه شهرقیدار،شهردار،رئیس اداره فرهنگ وارشاد،رئیس اداره اوقاف وامورخیریه ومدیرآموزش وپرورش شهرستان خدابنده برگزارشدباب اله فتحی ضمن تبریک روزخبرنگاراظهارکرد:خبرنگاری می تواندبه عنوان یک شغل مطرح شودکه البته یک شغل بسیارحیاتی،حساس ومهم می باشد. فرماندارخدابنده افزود:شغل خبرنگاری بسیارشبیه […]

به مناسبت روزخبرنگارجمعی ازخبرنگاران واصحاب رسانه شهرستان خدابنده بافرمانداراین شهرستان دیدارکردند.DSCN1638DSCN1636DSCN1643DSCN1656DSCN1658DSCN1661DSCN1676DSCN1687DSCN1695DSCN1715DSCN1721DSCN1737DSCN1738

 

به گزارش اشراق آنلاین،دراین مراسم که باحضورامام جمعه شهرقیدار،شهردار،رئیس اداره فرهنگ وارشاد،رئیس اداره اوقاف وامورخیریه ومدیرآموزش وپرورش شهرستان خدابنده برگزارشدباب اله فتحی ضمن تبریک روزخبرنگاراظهارکرد:خبرنگاری می تواندبه عنوان یک شغل مطرح شودکه البته یک شغل بسیارحیاتی،حساس ومهم می باشد.

فرماندارخدابنده افزود:شغل خبرنگاری بسیارشبیه شغل انبیاء است ورسالت تبشیروانذاررابرعهده دارند.

 

سپس حجت الاسلام علی طالبی، امام جمعه شهرقیدار اظهار کرد: حرفه خبرنگاری به جهت بعد معنوی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.
وی به نقش خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی اشاره کرد و افزود: خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان رسالت خطیری در توسعه جامعه برعهده دارند.
امام جمعه شهرقیداراز این قشر به عنوان آینه تمام نمای جامعه یاد کرد و افزود: صداقت و از خودگذشتگی از ویژگی‌های بارز این قشر است.
حجت الاسلام طالبی به سه ویژگی مهم خبرنگاران از نگاه مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: نقد و نظارت، اطلاع رسانی شفاف و طرح تبادل آراء و افکار عمومی از این ویژگی‌ها هستند.
وی ایجاد وحدت و همدلی بین مسلمانان جهان را از رسالت کنونی خبرنگاران عنوان کرد و افزود: وقایع اخیر غزه از طریق این قشر به اطلاع جهانیان رسیده است.
در ادامه این مراسم نیزمحمدبرجی در سخنانی با تبریک 17 مرداد سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار، اظهار کرد: خبرنگاری یکی از حرفه های مقدس است که از آن به عنوان شغل انبیاء تعبیر شده است.
سرپرست اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان خدابنده خطاب به خبرنگاران و اصحاب مطبوعات خواستار کمرنگ کردن اخباری که موجب برهم خوردن نظم و آرامش جامعه می شود، شد و تصریح کرد: مطبوعات یکی از نمادهای دموکراسی است که در دولت تدبیر و امید بستر برای فعالیت این قشر هموار شده است.

لازم به ذکراست درپایان این مراسم بااهداء لوح وهدیه ازخبرنگاران واصحاب رسانه شهرستان خدابنده تجلیل شد.