حضور ۳۰۰ دانش‎آموز خدابنده‌ای در طرح هجرت

مسئول بسیج دانش‎آموزی سپاه ناحیه خدابنده از حضور ۳۰۰ دانش‎آموز خدابنده‌ای در طرح هجرت ۳ همزمان با تابستان امسال خبر داد. حمید رحمتی، مسئول بسیج دانش‎آموزی سپاه ناحیه خدابنده در گفت‌و‌گو با خبرنگاراشراق آنلاین با اشاره به اجرای طرح هجرت 3 در این شهرستان، اظهار کرد: این طرح میان 300 نفر از دانش‎آموزان این شهرستان […]

مسئول بسیج دانش‎آموزی سپاه ناحیه خدابنده از حضور ۳۰۰ دانش‎آموز خدابنده‌ای در طرح هجرت ۳ همزمان با تابستان امسال خبر داد. حمید رحمتی، مسئول بسیج دانش‎آموزی سپاه ناحیه خدابنده در گفت‌و‌گو با خبرنگاراشراق آنلاین با اشاره به اجرای طرح هجرت 3 در این شهرستان، اظهار کرد: این طرح میان 300 نفر از دانش‎آموزان این شهرستان به اجرا در می‌آید.
وی ادامه داد: این طرح به مدت 10 روز به‌طول می‎انجامد و 35 مبلّغ دینی هدایت دانش‎آموزان را در طرح برعهده خواهند داشت. اجرای طرح هجرت 3، از 12 مرداد امسال با حضور دانش‎آموزان آغاز شده و تا 12 شهریور ادامه خواهد داشت.
رحمتی گفت: در حاشیه این طرح، نماز جماعت، کلاس‎های احکام، جلسات عقیدتی ـ سیاسی و اردوهای تفریحی و فرهنگی ویژه دانش‎آموزان برگزار می‌شود. مبلّغان حاضر در این طرح علاوه بر همکاری با دانش‎آموزان در مرمت و بهسازی مدارس به برگزاری جلسات معرفتی و بصیرتی اقدام خواهند کرد.
این مقام مسئول در پایان گفت: امید است همچون سال‎های گذشته با اجرای طرح هجرت 3 بتوانیم لحظات مملو از معنویت و نشاط را برای دانش‎آموزان فراهم آوریم.