پيام تشكر فرماندار خدابنده از حضور حماسي مردم در راهپيمايي با شكوه روز قدس

فرماندار خدابنده با صدور پيامي از حضور حماسي و شكوهمند مردم مؤمن و انقلابي این شهرستان در راهپيمايي روز جهاني قدس تقدير و تشكر نمود. اشراق آنلاین:در اين پيام آمده است: حضور حماسي و شكوهمند مردم مؤمن و انقلابي خدابنده در راهپيمايي روز جهاني قدس، برگ زرين ديگري را در تاريخ سراسر حماسه و ايثار […]

فرماندار خدابنده با صدور پيامي از حضور حماسي و شكوهمند مردم مؤمن و انقلابي این شهرستان در راهپيمايي روز جهاني قدس تقدير و تشكر نمود.
600600p15585EDNmainDSC06947

اشراق آنلاین:در اين پيام آمده است:

حضور حماسي و شكوهمند مردم مؤمن و انقلابي خدابنده در راهپيمايي روز جهاني قدس، برگ زرين ديگري را در تاريخ سراسر حماسه و ايثار و افتخار اين خطه ولايت مدار ثبت نمود. اين حضور باشكوه و دشمن شكن كه در لبيك به نداي تاريخي امام راحل و عظيم الشأن و فرامين مقام معظم رهبري شكل گرفت، بار ديگر وحدت، همدلي و هوشياري امت اسلامي در برابر توطئه هاي استکبار جهاني و صهيونيسم غاصب را به نمايش گذاشت.
در ادامه اين پيام اشاره شده است: خروش روز قدس مردم فهيم و قدرشناس خدابنده و طنين انداز شدن فرياد رساي حمايت از ميراث سال ها قيام انتفاضه و مقاومت جانانه مردم مظلوم فلسطين در جاي جاي ميهن عزيز اسلامي و اقصي نقاط جهان، يك بار ديگر به جهانيان نشان داد كه مساله فلسطين، مساله اول جهان اسلام است و آرمان رهايي قدس شريف از چنگال رژيم صهيونيستي كه همانا وعده تخلف ناپذير الهي مبني بر پيروزي مستضعفان است، در آينده‌اي نزديك محقق خواهد شد .
در پايان اين پيام آمده است: درود و سلام خدا بر گام هاي استوار شما مردم حماسه ساز ،شما مردم قدرشناس و افتخار آفرين خدابنده، که همگام و همنوا با ساير آزادي خواهان جهان و با حضوري مؤمنانه و آگاهانه، خشم و نفرت خويش را از جنايت هاي وحشيانه دشمنان قدس اعلام داشته و ضمن ابراز همدردي، مرحمي را بر دلهاي داغدار و زخم خورده مردان و زنان صبـور،سلحشــور و مقاوم وكودكان بي گناه فلسطين و غزه سرافراز نهاديد.
اينجانب ضمن تحسين و ارج نهادن به شور و شعور راهپيمايان روز جهاني قدس، از آحاد اقشار مردم فهيم، بصير و با ايمان شهرستان خدابنده كه با ترسيم چهره زيبايي از اتحاد و بصيرت مسلمانان، موجبات عجز و هراس بيش از پيش دشمنان اسلام را فراهم كردند، تقدير و تشكر نموده، از درگاه ايزد منان، عزت، اقتدار و پايندگي روزافزون اسلام و مسلمين و پيروزي نهايي مردم سرزمين حماسه و مقاومت را  خواستارم. 

فتحی

فرماندار شهرستان خدابنده