روز قدس به معنای حقیقی روز بین‌المللی اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه خدابنده درروزقدس اظهارکرد: روز قدس به معنای حقیقی روز بین‌المللی اسلامی است. حجت‌الاسلام بیگدلوروزقدس در گفت‌و‌گو با خبرنگار اشراق آنلاین اظهار کرد: روز قدس به معنای حقیقی روز بین‌المللی اسلامی است. وی با بیان اینکه برخی روزها وحدت و بصیرت مردم به صورت بین‌المللی به نمایش گذاشته می‌شود، خاطرنشان […]

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه خدابنده درروزقدس اظهارکرد: روز قدس به معنای حقیقی روز بین‌المللی اسلامی است.
789

حجت‌الاسلام بیگدلوروزقدس در گفت‌و‌گو با خبرنگار اشراق آنلاین اظهار کرد: روز قدس به معنای حقیقی روز بین‌المللی اسلامی است.

وی با بیان اینکه برخی روزها وحدت و بصیرت مردم به صورت بین‌المللی به نمایش گذاشته می‌شود، خاطرنشان کرد: روز قدس وحدت بین‌المللی مسلمانان است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه خدابنده با اشاره به اینکه در روز قدس ملت ایران با ملت‌های دیگر حرف حقی را فریاد می‌زنند، گفت:‌ امام خمینی (ره) توانستند مردم جهان را متوجه موضوع فلسطین نمایند.

وی با بیان اینکه نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس از تدابیر امام خمینی (ره) بود، خاطرنشان کرد: امام موضوع فلسطین را به دغدغه‌ای بین‌المللی تبدیل کردند.

حجت‌الاسلام بیگدلو با بیان اینکه روز قدس تیری به قلب توطئه رژیم غاصب صهیونیست علیه مردم مظلوم فلسطین است، افزود: ضروری است همه ملت‌های آزادی‌خواه جهان با حضور در این راهپیمایی این تیر را رها کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه خدابنده با بیان اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس همواره تاثیرگذار بوده است، یادآور شد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، انتفاضه‌های مختلف شکل گرفته است.

حجت‌الاسلام بیگدلو با اشاره به اینکه انتفاضه سوم در حال شکل‌گیری است، خاطرنشان کرد:‌ مردم فلسطین با الگوگیری از انقلاب در مقابل دشمنان ایستاده‌اند.

وی با اشاره به ناتوانی رژیم غاصب اسرائیل در مقابل مردم فلسطین اظهار کرد: این رژیم که می‌توانست در عرض چند روز فلسطین را شکست دهد، امروز در مقابل مردم غزه و فلسطین به راحتی آتش‌بس را می‌پذیرد.