افتتاح پروژه های بخش افشار در هفته دولت+عکس

به گزارش نسیم اشراق، در پنجمین روز از هفته دولت مقامات شهرستان خدابنده با حضور خود در بخش افشار، چندین پروژه عمران روستایی، ورزشی، انرژی و راه را افتتاح کردند. یکی از پروژه‌ها افتتاح روکش مسیر شهید چمنی _گرماب (روستای برون) بود که توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان با حضور […]

به گزارش نسیم اشراق، در پنجمین روز از هفته دولت مقامات شهرستان خدابنده با حضور خود در بخش افشار، چندین پروژه عمران روستایی، ورزشی، انرژی و راه را افتتاح کردند.

یکی از پروژه‌ها افتتاح روکش مسیر شهید چمنی _گرماب (روستای برون) بود که توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان با حضور مردم و مسئولان افتتاح شد.

از دیگر طرح‌ها افتتاح اجرای طرح هادی روستای مصرآباد بود که مجری این پروژه اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بخشداری بخش افشار بود که به‌بهره برداری رسید.

سپس مسئولان در راه ارتباطی حصار شیوان و گوگر چینک مستقر شدند و پرژه به‌سازی و آسفالت راه ارتباطی حصار شیوان به گوگر چینک را افتتاح کردند.

مسئولان سپس به روستای باشقشلاق رفتند و چمن مصنوعی فوتبال مدرسه باشقشلاق از پروژه‌های آموزش و پرورش منطقه افشار را به بهره‌برداری رساندند.

سپس مسئولان در روستای آقاچقلو حاضر شدند و پروژه به‌سازی شبکه برق روستای آقاچقلو با مدیریت توزیع برق شهرستان خدابنده افتتاح شد و خدمتی دیگر از صنعت برق به مردم این منطقه صورت گرفت که از لحاظ انرژی این شهرستان پیشگام در توزیع انرژی برق است.

پروژه بعدی افتتاح اصلاح شبکه آب روستای توتورقان بود که با حضور مسئولان و با همراهی مردم این روستا به بهره‌برداری رسید.

اخرین برنامه حضور مسئولان در روستای گنداب بود که با استقبال مردم این روستا پروژه به‌سازی و آسفالت راه روستای گنداب از دیگر طرح‌های اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خدابنده بود که به بهره‌برداری رسید.