جلسه شورای آموزش و پرورش خدابنده برگزار شد

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان خدابنده با اتخاذ تصمیماتی انجام شد.

به گزارش نسیم اشراق دومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان خدابنده با حضور حجت الاسلام موسوی امام جمعه قیدار، تاراسی فرماندار شهرستان خدابنده،کثیرلو مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و اعضای شورای آموزش و پرورش خدابنده و هم چنین مدعوین و نماینده خیرین پروژه‌های مشارکتی در محل جلسات این اداره تشکیل و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

در این جلسه مسئولین ضمن تبریک ایام مبارک امامت و ولایت به بررسی مصوبات گذشته این شورا،مصوباتی تصویب شد که شامل پیگیری مصوبات جلسه قبل بود.

پیگیری مطالبات خیرین پروژه‌های مشارکتی که تعهد خیرین تکمیل شده است،استفاده شود و استفاده از ظرفیت سایر دستگاه ها در فعالیتهای تابستانی و اوقات فراغت دانش آموزان از مصوبات جلسه بود.

استفاده از ظرفیت سایر دستگاهها در اجرای مطلوب پروژه مهر مدارس.پشتیبانی برنامه های سواد آموزی و توسعه مشارکت های بین بخشی سواد آموزی.تعیین مبلغ شهریه و نرخ حق التدریس کلاسهای جبرانی تابستانی متوسطه اول و متوسطه دوم از دیگر مصوبات بود.

پذیرش کارورزی و کار آموزی هنر جویان هنرستانها توسط ادارات.برون سپاری رشته های جدید هنرستانی.استفاده از ظرفیت سایر دستگاهها در تجهیز پژوهشسرای شهید شهریاری.افتتاح اتاق معاونت پرورشی.فضای آموزشی داخل شهر و اخذ مجوز تجاری سازی (مشارکتی).خوابگاه مدارس نمونه دولتی.آزمونهای نمونه دولتی و تیزهوشان و مشارکت دستگاهها در اجرای مطلوب آزمونها از مصوبات این جلسه بود.