باید با بصیرت در جاده انتخابات گام گذاشت

سخنران کشوری و هادی سیاسی در نشست روشنگری و بصیرتی که به همت حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی و مدرس شهری سپاه خدابنده با موضوع تبیین جریان فتنه با تاکید بر وحدت برگزار شد گفت: باید با بصیرت در جاده انتخابات گام گذاشت. به گزارش اشراق24،علی محبوبی در نشست روشنگری و بصیرتی که به همت حوزه […]

DSCN4825DSCN4823DSCN4820DSCN4816DSCN4812DSCN4809DSCN4808DSCN4807DSCN4806سخنران کشوری و هادی سیاسی در نشست روشنگری و بصیرتی که به همت حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی و مدرس شهری سپاه خدابنده با موضوع تبیین جریان فتنه با تاکید بر وحدت برگزار شد گفت: باید با بصیرت در جاده انتخابات گام گذاشت.

به گزارش اشراق24،علی محبوبی در نشست روشنگری و بصیرتی که به همت حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی و مدرس شهری سپاه خدابنده با موضوع تبیین جریان فتنه با تاکید بر وحدت برگزار شد اظهار کرد:   رمز همیشه مدافع نظام بودن،قدم برداشتن حول محور وحدت و ولایت است و در هفته وحدت باید با حفظ انسجام خود بتوانیم به انتظارات مقام معظم رهبری جامعه عمل بپوشانیم.

وی در ادامه به حماسه «9 دی» اشاره کرد و یادآور شد: بسیجیان در این روز با بصیرت، حمایت و پشتیبانی از ولایت‌فقیه توانستند دین خود را نظام و انقلاب ادا کرده و بار دیگر وفاداری خود را ثابت کنند.

سخنران کشوری و هادی سیاسی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اشاره و خاطرنشان کرد: باید با بصیرت و درایت در انتخابات پیش‌رو جهت پیشبرد اهداف و نظام گام برداشته و مانع از تکرار «فتنه 88» شویم.

محبوبی با بیان اینکه باید مراقب باشیم و مسیری را انتخاب کنیم که مورد قبول رهبری بوده و در راستای تحقق اهداف مورد نظر ایشان باشد افزود: آنچه سبب فتنه بزرگ در سال 88 شد هماهنگی کامل میان طراحان کودتا در خارج و مجریان داخلی آنها بود که بزرگترین ضربه را به انقلاب و نظام اسلامی وارد آورد.

وی با عنوان اینکه دشمن بنا دارد در انتخابات پیش رو از شیوه‌ سال 88 همچنان استفاده کند، ادامه داد: قرائن و مستندات مربوط به طرح‌ها و سخنان مقامات و مسئولین امریکا نشان می‌دهد، استکبار جهانی در نظر دارد از بستر انتخابات در جمهوری اسلامی ایران، منافع نامشروع خود را در پروسه‌ بی اعتبارسازی انقلاب اسلامی برداشت کند.

محبوبی خاطرنشان کرد: براساس برخی شواهد عده‌ای از خواص، آتش بیار این معرکه‌ امریکایی–صهیونیستی شده‌اند و در این مقطع حساس مردم باید بصیرت داشته باشند و با حضور پر شور خود در انتخابات پیش رو،دشمنان نظام و انقلاب را در رسیدن به اهدافش ناکام گذارند.

وی با بیان اینکه باید با بصیرت در جاده انتخابات گام گذاشت با تاکید بر اینکه شرکت در انتخابات یک وظیفه همگانی است و همه باید در آن شرکت کنند، گفت: تنها کسانی می توانند در صحنه حاضر نباشند که از ولایت اذن گرفته باشند و در غیر این صورت نمی توان بدون اجازه ولایت صحنه را خالی کرد.