بسیج از بدنه مردم بوده و به قشر خاصی تعلق ندارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خدابنده با اشاره به اینکه بسیج 20 میلیونی با حضور اقشار مختلف مردم تشکیل شده است، ادامه داد: بسیج از بدنه مردم بوده و به قشر خاصی تعلق ندارد و در صورت نیاز باید در عرصه‌های دیگر نیز حضور پر ثمری داشته باشد. حجت الاسلام بیگدلی در گفت و […]

DSCN6750

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خدابنده با اشاره به اینکه بسیج 20 میلیونی با حضور اقشار مختلف مردم تشکیل شده است، ادامه داد: بسیج از بدنه مردم بوده و به قشر خاصی تعلق ندارد و در صورت نیاز باید در عرصه‌های دیگر نیز حضور پر ثمری داشته باشد.

حجت الاسلام بیگدلی در گفت و گو با خبرنگار اشراق24، ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: بسیجیان نقش تاثیرگذاری دفاع از کشور و پایداری آن دارند.

وی با اشاره به اینکه نیروی عظیم بسیج در در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه‌های مختلف دفاعی و عملیاتی حضور دارد، از آمادگی گردان‌های بسیج برای مقابله با توطئه‌های احتمالی دشمنان خبر داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خدابنده با بیان اینکه بسیج از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون با اقدامات خود توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است، افزود: خوشبختانه فرمایشات امام خمینی (ره) در زمینه داشتن بسیج 20 میلیونی تحقق یافته است.

این مسئول با اشاره به فعالیت مطلوب بسیج اظهار کرد: بسیجیان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سازندگی، علمی و … حضور دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خدابنده با اشاره به حضور بسیج در همه عرصه‌ها نظام و انقلاب گفت: بسیج نشان داده است که در هر صحنه‌ای که وارد شود خدمات بزرگی ارائه خواهد کرد.

بیگدلی با اشاره به ایثارگری‌های بسیج در هشت سال دفاع مقدس افزود: بسیج توانست در طول دفاع مقدس در کنار ارتش و سپاه از کیان نظام و انقلاب دفاع کند.

وی با اشاره به اینکه بسیج 20 میلیونی با حضور اقشار مختلف مردم تشکیل شده است، ادامه داد: بسیج از بدنه مردم بوده و به قشر خاصی تعلق ندارد و در صورت نیاز باید در عرصه‌های دیگر نیز حضور پر ثمری داشته باشد.

بیگدلی با بیان اینکه  بسیج تنها تفکری است که می‌تواند در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کند، تصریح کرد: ایستادگی بسیج در مقابل دشمنان نظام و انقلاب در 36 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی نمایان است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی ادامه داد: باید با تلاش همه مسئولان و مردم بیش از پیش به اقتصاد مقاومتی در کشور توجه شود.

بیگدلی با تاکید بر اجرای اقتصاد مقاومتی برای مقابله با وابستگی به خارج و دشمنان نظام و انقلاب گفت: رهبر معظم انقلاب در سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی برای حل تمامی مشکلات داخلی و خارجی فرمان اجرای اقتصاد مقاومتی را در کشور صادر کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه بصیرت افزایی و ارتقای سطح آگاهی بسیجیان و عموم مردم از اهداف اجرای برنامه‌های مختلف است، گفت: خوشبختانه استقبال و حضور مردم در این برنامه‌ها مطلوب است.