نشست بصیرتی و سیاسی در خدابنده برگزار شد/تصاویر

 نهمین هیأی عاشقان ولایت و نشست بصیرتی و سیاسی با موضع بسیج و استکبار ستیزی با حضور و سخنرانی فرمانده سپاه انصار المهدی(عج)استان زنجان، در حسینیه سپاه خدابنده برگزار شد.به گزارش اشراق24، به مناسبت هفته بسیج،نهمین هیأی عاشقان ولایت و نشست بصیرتی و سیاسی با موضوع بسیج و استکبار ستیزی با حضور و سخنرانی فرمانده […]

IMG_7408DSCN4236

DSCN4233DSCN4225DSCN4224DSCN4222DSCN4221DSCN4217DSCN4212 نهمین هیأی عاشقان ولایت و نشست بصیرتی و سیاسی با موضع بسیج و استکبار ستیزی با حضور و سخنرانی فرمانده سپاه انصار المهدی(عج)استان زنجان، در حسینیه سپاه خدابنده برگزار شد.به گزارش اشراق24، به مناسبت هفته بسیج،نهمین هیأی عاشقان ولایت و نشست بصیرتی و سیاسی با موضوع بسیج و استکبار ستیزی با حضور و سخنرانی فرمانده سپاه انصار المهدی(عج)استان زنجان،امام جمعه قیدار،مسئولین و فرماندهان حوزه ها و پایگاههای مقامت بسیج،مربیان و سرگروههای صالحین و اقشار مختلف مردم در حسینیه سپاه خدابنده برگزار شد.

در ابتدا حجت الاسلام طالبی ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: هفته بسیج مصادف با شهادت عمار شده است و این شخص کسی بود که حضت علی(ع)نسبت به آن دلتنگ می شد.

وی با بیان اینکه بسیج باید عمار را الگوی خود قرار دهد به ویژگی های وی اشاره کرد و افزود: قرآن خواندن و حکم قراردادن آن،تدبر کردن در واجبات،احیا کردن سنتها و از بین بردن بدعتها،اجابت کردن دعوت به جهاد و اطمینان به رهبر وتبعیت از ایشان از مهمترین ویژگی های عمار بود.

پس از پخش کلیپ، فرمانده سپاه انصار المهدی(عج)استان زنجان به ایراد سخن پرداخت و گفت: صحبت کردن درباره بسیج از شیرین ترین بحثها است و انقلاب ما اسلامی و مردمی است و امام خمینی(ره)با تدابیر خود بسیج،این نهاد مردمی را تشکیل داد و از این طریق همه مردم را در این نهاد مقدس مشارکت داد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) با تشکیل بسیج در پنجم آذر سال58،تمام معادلات دنیا را به هم زدند ادامه داد: بسیجیان در دوران دفاع مقدس نیز صحنه هایی را خلق کردند که در هیچ کجای دنیا قابل مشاهده نیست.

سردار جهانبخش کرمی افزود: همه افرادی که در زمان پیامبر(ص) و حضرت علی(ع)ایشان را یاری می کردند و از آنها تبعیت می کردند نیز مانند عمار،بسیجی بودند.

کرمی با بیان اینکه امروز دشمن،ولایت و انقلاب را هدف قرار داده است تصریح کرد: دشمن سعی دارد با اختلاف انداختن بین مردم و مسئولین به اهداف شوم خود دست پیدا کند ولی از این غافل است که ملت ایران با همدلی و همزبانی و با پیروی از ولایت فقیه دشمن را در رسیدن به نقشه های شومش ناکام می گذارد.

وی با بیان اینکه دشمن می خواهد که اسلام باقی بماند ولی نه اسلام محمدی بلکه سعودی وهابی،سکولار و داعشی ادامه داد: ملت ایران تکیه بر اسلام ناب دارد و همچنین به ولایت فقیه و شهدا و نه بر کشورهای غربی نیز متکی هستند و جنگ ما با کشورهای سلطه گر،جنگ حق و باطل است.

کرمی به موضوع استکبار ستیزی نیز اشاره کرد و با بیان اینکه به امر نیز در قرآن اشاره شده است گفت: استکبار ستیزی یعنی مبارزه با کشورهایی که سلطه گر هستند و دارای ماهیت صهیونیستی و آمریکائی هستند.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج)استان زنجان به نقش و اهمیت ولایت نیز اشاره کرد و خاطر نشان کرد: معیار و میزان،ولایت است و ایشان است که کشتی انقلاب را به ساحل می رساند و در حقیقت نعمت ولایت از سوی خدا به مردم اعطاء شده است و مردم باید قدردان این نعمت باشند.

کرمی درباره اهمیت بسیج نیز مطالبی را عنوان کرد و یادآور شد: بسیج در سرزمین انقلاب و با نفس ولایت می روید و رشد می کند و ثمر می دهد و بسیج در تمامی عرصاه حضور پیدا کرده است و در حقیقت بسیج،تضمین کننده امنیت است و ریشه سپاه از بسیج است.

وی در پایان سخنان خود به جنگ نرم دشمن اشاره کرد و  با بیان اینکه در حال حاضر 20هزار شبکه ماهواره ای در نیا به همراه 70شبکه فارسی زبان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کنند تصریح کرد: در حال حاضر در مقابله با دشمن،بسیج بهترین کارهای فرهنگی را انجام می دهد و رمز پیروزی بسیج در همه عرصه ها،داشتن روحیه انقلابی و ولایی  و ما می توانیم است.