یکی از کارهای روابط عمومی ها اطلاع رسانی فعالیتهای هر اداره است

صبح امروزنشست مسئولان روابط عمومی های ادارات شهرستان خدابنده به مناسبت دهه فجردر فرمانداری این شهرستان برگزار شد. به گزارش ثبیر،صبح امروز(دوشنبه)درنشست مسئولان روابط عمومی های ادارات شهرستان خدابنده که به مناسبت دهه فجربرگزارشد، به جایگاه مهم روابط عمومی ها و چالشهای آنها پرداخته شد. معاون فرماندار با اشاره به اینکه دستگاههای اجرایی زحمات فراوانی می […]

صبح امروزنشست مسئولان روابط عمومی های ادارات شهرستان خدابنده به مناسبت دهه فجردر فرمانداری این شهرستان برگزار شد.DSC02315_1 به گزارش ثبیر،صبح امروز(دوشنبه)درنشست مسئولان روابط عمومی های ادارات شهرستان خدابنده که به مناسبت دهه فجربرگزارشد، به جایگاه مهم روابط عمومی ها و چالشهای آنها پرداخته شد.

معاون فرماندار با اشاره به اینکه دستگاههای اجرایی زحمات فراوانی می کشند گفت : روابط عمومی ها پل ارتباطی بین مسئولان ، کارمندان آن اداره و مردم هستند و هر چقدر این ارتباط قوی باشد تأثیر زیادی در رشد و پیشرفت ادارات و سازمان‌ها و شهرستان دارند.

خلجی افزود : یکی از کارهای روابط عمومی ها اطلاع رسانی فعالیتهای هر اداره است و همچنین جمع آوری نقد و انتقادات مردم و رساندن به دست مسئول است .

معاون  با بیان اینکه اطلاع رسانی کامل میتواند رضایت مردم را جلب نماید گفت : روابط عمومی‌ها با بیان رضایت‌مندی ها و نارضایتی‌ها، نقاط ضعف و قوت اداره را شناسایی و در نتیجه مدیران را به سمت رفع و تقویت آن نقطه سوق می دهند.

وی ادامه داد: وظیفه ما کارگزاران نظام، شما روابط عمومی ها به عنوان زبان گویا و مغز متفکر ادارات این است که این خدمات را برای مردم با توجه به گستره آن از طریق رسانه ها بازگو کنیم.

خلجی با اشاره به اینکه برخی از روابط عمومی ها به جایگاه خود واقف نیستند، تصریح کرد: این رویه موجب شده که ما از بخش زیادی از وظایف اصلی خودمان غافل شویم و به سادگی از کنار آن بگذریم.

وی یاد آور شد: روابط عمومی جایگاه مهمی در یک اداره دارد و بایستی مدیر آن دستگاه در جهت توسعه وتقویت ان گام بردارد تا بتواند نقش ارتباطی و خبری خود را حفظ کند.