یادواره شهدای بخش سجاسرود شهرستان خدابنده برگزار شد+تصاویر

یادواره شهدای بخش سجاسرود شهرستان خدابنده با حضور نماینده مردم زنجان و طارم و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.به گزارش اشراق24،یادواره شهدای بخش سجاسرود شهرستان خدابنده با حضور نماینده مردم زنجان و طارم و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد. یادواره شهداء با قرائت کلام ا… مجید توسط بسیجی محسن گنج خانلو […]

ddDSCN9555DSCN9546DSCN9541DSCN9538DSCN9539DSCN9536DSCN9529DSCN9534DSCN9518DSCN9515یادواره شهدای بخش سجاسرود شهرستان خدابنده با حضور نماینده مردم زنجان و طارم و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.به گزارش اشراق24،یادواره شهدای بخش سجاسرود شهرستان خدابنده با حضور نماینده مردم زنجان و طارم و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

یادواره شهداء با قرائت کلام ا… مجید توسط بسیجی محسن گنج خانلو و خیر مقدم گویی توسط حجت الاسلام اصلانی،امام جمعه شهر سجاس انجام شد و پس از پخش کلیپ شهداء، محمد اسمائیلی دراین برنامه با تبیین دستاوردهای دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: آمریکا و استکبار با توجه به عدم آمادگی نظامی و اقتصادی کشورمان صدام را به قدرت رساندند تا با انقلاب اسلامی جمهوری ایران مبارزه کند.

وی تصریح کرد: با توجه به قدرت نظامی رژیم صدام که از طرف استکبار تأمین می‌شد آنها تصور می‌کردند در مدت ۱۰ روز کشورمان را اشغال می‌کنند.

نماینده مردم زنجان و طارم به تدابیر حکیمانه امام خمینی(ره) در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: با تدبیر امام راحل و دفاع مردم و نظامیان اوضاع عوض شد و صحنه‌هایی به وقوع پیوست که در تاریخ بی‌نظیر است.

اسماعیلی در این مراسم،شهدا را قهرمانان دفاع از میهن اسلامی و ارزشهایی که به برکت انقلاب عظیم مردمی و به رهبری امام خمینی( ره) به آنان تقدیم شده بوددانست و بیان داشت: لحظه لحظه زندگانی و وصیتنامه شهدا چراغی روشن در فرا روی ماست که می توان با آنها لزوم پاسداشت خون سرخ آنان را تجربه نمود و شهدا تا ابد زنده خواهند بود چراکه آرمان وهدف آنان پایدار و دائمی است و با گذشت ایام یادشان تازه تر خواهدشد.

وی در ادامه توجه به ارزشهای اسلامی و دینی به ویژه حجاب و فریضیه امربه معروف را یادآور شد و همگان را به رعایت و تعالی آنها دعوت کرد و تصریح کرد:از شهیدان و ایثارگریهای آنان هرچقدر گفته شود باز هم اندک است اما پایندگی و جاودانگی آنان را بیشتر خواهدکرد چرا که پرچم عزت وافتخار آنان همیشه در اهتزاز است تا به دنیا اعلام نمایند مکتب اسلام مظهر رشادت و ایمان است و ما رهرو این حقانیت هستیم.

لازم به ذکر است در ادامه برنامه،مداحی حاج اقا شبیری انجام شد که در نهایت با اذان مغرب یادواره پایان و نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت حجت الاسلام اصلانی،اقامه شد.