کولاک شدید در محورهای خدابنده

رئیس اداره راه وشهرسازی از وجود کولاک، یخبندان و کاهش دید در محورهای ارتباطی شهرستان خدابنده خبر داد.حکمت اله خدابنده لوامروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار اشراق آنلاین اظهار داشت: بارش برف در برخی محورهای شهرستان خدابنده همچنان ادامه دارد. رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان خدابنده افزود: رانندگان برای عبور از این محور خودروهای خود را به […]

رئیس اداره راه وشهرسازی از وجود کولاک، یخبندان و کاهش دید در محورهای ارتباطی شهرستان خدابنده خبر داد.thCAY44JBHحکمت اله خدابنده لوامروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار اشراق آنلاین اظهار داشت: بارش برف در برخی محورهای شهرستان خدابنده همچنان ادامه دارد.

رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان خدابنده افزود: رانندگان برای عبور از این محور خودروهای خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.

خدابنده لوگفت: به کولاک شدید در محورهای خدابنده به همدان، زنجان به طارم و سلطانیه به خدابنده کولاک شدید و کاهش دید وجود دارد.

این مسئول با توصیه به رانندگان در عبور از محورهای برفگیر شهرستان گفت: رانندگان برای عبور از مناطق برفگیر خودروهای خود را به زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی مجهز کنند.

خدابنده لو با اشاره به ناپایدار بودن وضعیت جوی شهرستان خدابنده اظهار کرد: رانندگان پیش از آغاز سفر با ارسال پیامک بدون متن به سامانه پیامکی 1000241141 و یا تماس با شماره 7272027 از وضعیت راه‌های شهرستان آگاهی پیدا کنند.

وی ضمن اینکه از رانندگان خواست در سفرهای خود به مناطق کوهستانی و برفگیر از زنجیر چرخ استفاده کنند، یادآور شد: رانندگان برای اینکه سفر مطمئنی داشته باشند، پیش از سفر از سلامت سیستم گرمایشی خودروی خود اطمینان و تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند.

خدابنده لودرپایان سخنان خوداظهارکرد:تردددرمحورهای اصلی شهرستان خدابنده بازاست وبازدیدازراههای روستایی باتوجه به وسعت منطقه درحال انجام است.