کمبود نیروی متخصص طب اورژانس در خدابنده

رئیس بیمارستان امیر‌المومنین خدابنده گفت: در حوزه بهداشت و درمان و در امر اورژانس شهرستان خدابنده با مشکل کمبود نیروی متخصص طب اورژانس مواجه هستیم.

حامد سبحانی در گفتگو با خبرنگار نسیم اشراق با بیان اینکه مشکلات حوزه بهداشت و درمان مختص شهرستان خدابنده نیست گفت: در کل کشور مشکلاتی در این خصوص وجود دارد چه از لحاظ نیروی انسانی و چه از لحاظ تجهیزات که بارز و نمایان است.

وی با بیان اینکه ۲۶ شهریورماه سالروز تشکیل اورژانس نام‌گذاری شده است و با تبریک به عوامل اورژانس بیمارستان امیر‌المومنین خدابنده افزود: از زمانی که این بیمارستان تاسیس و وارد مدار حوزه درمان شد اورژانس نیز تشکیل و آماده ارائه خدمت به بیماران شد.

رئیس بیمارستان امیر‌المومنین خدابنده ادامه داد: ما در بحث اورژانس بیمارستان خدابنده مشکلاتی داریم همان‌طور که در سطح کشور این مشکلات وجود دارد منتها در خصوص خود شهرستان در حوزه بهداشت و درمان و در امر اورژانس با مشکل کمبود نیروی متخصص طب اورژانس مواجه هستیم.

وی اضافه کرد: پیگیر رفع مشکل کمبود نیروی متخصص طب اورژانس در خدابنده هستیم و درخواست هم داده‌ایم و امیدواریم در این خصوص اقدامی شود.

سبحانی ادامه داد: اگر نگاهی به امر بهداشت و درمان داشته باشیم متوجه می‌شویم که در همه بخش‌های مختلف بهداشتی و درمانی مشکلاتی در پیش روی این حوزه مانند معوقات کادر درمان، پرستاران، کمبود و نبود پزشک متخصص قرار دارد و شهرستان خدابنده نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی افزود: پیگیری‌های لازم در جهت حل مشکلات درمانی بیمارستان و مسایلی هم چون اورژانس را انجام داده‌ایم و اقدامات لازم برای تامین متخصصان اورژانسی و پزشکان محقق شده است.