پیروزی های جبهه مقاومت مرهون کمک های فرزندان سپاه است

امام جمعه قیداراذعان کرد:موفقیت ها و پیروزی های جبهه مقاومت در سوریه عراق و یمن و لبنان همه مرهون رهبریهای حکیمانه امام خامنه ای و مشاوره ها و کمک های فرزندان سپاه مثل سردار سلیمانی است. به گزارش اشراق آنلاین،حجت الاسلام طالبی باتبریک سالروزتشکیل سپاه اظهارکرد:سپاه با فرمان حضرت امام با وظیفه حفاظت از دستاوردهای […]

امام جمعه قیداراذعان کرد:موفقیت ها و پیروزی های جبهه مقاومت در سوریه عراق و یمن و لبنان همه مرهون رهبریهای حکیمانه امام خامنه ای و مشاوره ها و کمک های فرزندان سپاه مثل سردار سلیمانی است.DSCN5265

به گزارش اشراق آنلاین،حجت الاسلام طالبی باتبریک سالروزتشکیل سپاه اظهارکرد:سپاه با فرمان حضرت امام با وظیفه حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی تشکیل شد.

امام جمعه قیدارافزود:پاسداران این نهاد مقدس تمامی توان خود را برای حفاظت و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی تا سر حد جان به کار گرفتند و تابلوهای زیبایی از ایثار و فداکاری خلق کردند و مدال افتخار از امام عزیز گرفتند که ایشان فرمودند:” اگر سپاه نبود کشور هم نبود”.

حجت الاسلام طالبی بابیان چند شاخصه و ویژگی بر جسته سپاه افزود:الهی بودن، مردمی بودن، ذوب در ولایت بودن و روحیه شهادت طلبی و جانثاری ازمهمترین ویژگی های سپاه است.

وی تصریح کرد:این ویژگی ها باعث شده سپاه در مقابله با دشمنان داخلی و خارجی با تمام قدرت ایستادگی نماید و لبخند رضایت فرمانده و مولا و مقتدایش را نصیب خود نماید که ایشان بفرمایند:”كارنامه سپاه در اين سى و چند سال، يك كارنامه درخشان است و “اگر منصفانه به حركت سپاه پاسداران نگاه كنيم، از روز اول تا امروز می بينيم که انصافاً سپاه به قول خودش عمل كرده وحقاً و انصافاًدر اين راه ايستاده است”.

امام جمعه قیدارادامه داد:زیر بنا و خمیر مایه سپاه تکلیف گرائی، تسلیم محض و اطاعت تعبد گونه از ولی فقیه است و همین امر باعث شده  سپاه در عبور ازگردنه های سخت تاریخ انقلاب موفق باشد.

حجت الاسلام طالبی خاطرنشان کرد:همین عظمت و ابهت سپاه و ارتش ما و وحشتی که دشمن  از سپاه و ارتش دارد باعث شده گزینه های آمریکا برای همیشه روی میز بماند و عملی نگردد.

وی افزود:موفقیت ها و پیروزی های جبهه مقاومت در سوریه عراق و یمن و لبنان همه مرهون رهبریهای حکیمانه امام خامنه ای و مشاوره ها و کمک های فرزندان سپاه مثل سردار سلیمانی است.