پروژه احداث مخزن ذخیره آب شهر کرسف به بهره‌برداری خواهد رسید

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: پروژه احداث مخزن ذخیره آب شهر کرسف و تاسیسات جانبی آن نیز تا سال آینده، در صورت تامین اعتبار طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید. به گزارش نسیم اشراقٰعلیرضا جزءقاسمی اظهار کرد : حجم ذخیره آب شرب شهرستان خدابنده بیش از ۱۶ هزار […]

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: پروژه احداث مخزن ذخیره آب شهر کرسف و تاسیسات جانبی آن نیز تا سال آینده، در صورت تامین اعتبار طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش نسیم اشراقٰعلیرضا جزءقاسمی اظهار کرد : حجم ذخیره آب شرب شهرستان خدابنده بیش از ۱۶ هزار مترمکعب بوده و ۲۰۰۰ مترمکعب نیز امسال به این میزان افزوده می‌شود.

این مسئول ادامه داد: امسال با اجرای ۳ پروژه احداث مخزن آب در شهرهای کرسف، نوربهار و سهرورد، حجم ذخیره آب مخازن شهرهای خدابنده به بیش از ۱۸ هزار مترمکعب می‌رسد.

وی افزود: امسال مخزن ذخیره آب شهر سهرورد با حجم ۵۰۰ مترمکعب و اعتباری افزون بر ۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده و مخزن آب هزار مترمکعبی شهر کرسف نیز با اعتباری معادل ۲۳ میلیارد ریال در حال احداث است.

جزءقاسمی با اشاره به احداث مخزن آب در شهر کرسف، تصریح کرد: پروژه احداث مخزن ذخیره آب شهر کرسف و تاسیسات جانبی آن نیز تا سال آینده، در صورت تامین اعتبار طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید. همچنین عملیات شست‌وشوی مخازن ذخیره آب شهرهای گرماب و سجاس با هدف ارتقای شاخص‌های کیفی و بهداشتی آب شرب شهروندان اجرا شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خاطرنشان کرد: مخازن ذخیره آب شهرهای گرماب و سجاس برای پیشگیری از آلودگی‌های میکروبی و تامین سلامت و بهداشت آب شرب مشترکان، ضدعفونی و گندزدایی شد