پخت ۲۰ هزار پرس غذا در دهه ولایت در خدابنده

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خدابنده از پخت ۲۰ هزار پرس غذا در دهه ولایت در این شهرستان خبر داد.

علی ذوالقدری در گفتگو با خبرنگار نسیم اشراق با تسلیت مجدد شهدای خدمت و گرامیداشت چهلم این شهدای گران‌قدر اظهار کرد: دو عید بزرگ قربان و غدیر از بزرگترین اعیاد مسلمانان است و مردم و جوانان باید در این مراسمات حضور پیدا کنند و با موضوع ولایت پذیری کاملا آشنا شوند.

وی بیان داشت: برنامه‌های مختلفی به مناسبت دهه ولایت از عید قربان تا عید سعید غدیر با رعایت چهلم شهدای خدمت در سطح شهرستان خدابنده برگزار خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده هدف از اجرای این برنامه‌ها را ترویج فرهنگ ولایت پذیری در جامعه عنوان کرد و گفت: دهه ولایت در برگیرنده دو عید بزرگ مسلمانان است و در این میان باید لزوم ولایت پذیری از ولایت فقیه در جامعه تبیین و ترویج شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر دشمنان نظام اسلامی در همه‌حال و در همه زمینه‌ها در تلاشندکه بین مردم و ولایت فقیه تفرقه افکنی و جدایی بیندازند ولی به حول و قوه الهی و با بصیرت مردم و آگاهی آنان نقشه شوم دشمنان در نطفه خنثی خواهد شد و مردم و جوانان همیشه در صحنه حامی ولایت فقیه هستند و خواهند بود.

ذوالقدری به برنامه‌های دهه ولایت اشاره کرد و گفت: برگزاری دعای عرفه در حرم مطهر حضرت قیدارنبی (ع)، جشن بزرگ عید قربان در حرم قیدار نبی، جشن کاروان و کارناوال شادی در سطح شهر و منتهی به حرم قیدارنبی (ع) برگزار خواهد شد.

وی افزود: قربانی و توزیع بین خانواده‌های نیازمند پیرامون بقعه قیدارنبی (ع)، مشارکت مالی در برگزاری برنامه عید شهرستان و مشارکت در پخت ۲۰ هزار پرس غذا از دیگر برنامه‌های دهه ولایت است.