پایان نامه های دفاع مقدس حمایت می شود

با همکاری جمعیت دفاع از ملت فلسطین،پایان نامه های دفاع مقدس حمایت می شود. ثبیربه گزارش موج رسا،جمعیت دفاع از ملت فلسطین با هدف گسترش معارف فلسطین از پایان نامه های دانشجویی در موضوعات مرتبط با فلسطین و بیت المقدس حمایت می کند. حمایت از پایان نامه های دانشجویی توسط  مرکز اسناد و مطالعات راهبردی […]

با همکاری جمعیت دفاع از ملت فلسطین،پایان نامه های دفاع مقدس حمایت می شود.tb7090_1382344756

ثبیربه گزارش موج رسا،جمعیت دفاع از ملت فلسطین با هدف گسترش معارف فلسطین از پایان نامه های دانشجویی در موضوعات مرتبط با فلسطین و بیت المقدس حمایت می کند.

حمایت از پایان نامه های دانشجویی توسط  مرکز اسناد و مطالعات راهبردی خاورمیانه جمعیت دفاع از ملت فلسطین به عنوان یک سازمان مردم نهاد به صورت مادی و معنوی و با معرفی مدیریت فرهنگی دانشجویی دانشگاه است.

لازم به ذکر است در این طرح اولویت با گرایش های مختلف رشته های علوم اجتماعی، علوم سیاسی، حقوق و تاریخ تمدن و غیره است.

مرکز اسناد و مطالعات راهبردی خاورمیانه جمعیت دفاع از ملت فلسطین به نشانی تهران، پایین تر از میدان فلسطین، خیابان بزرگمهر، نرسیده به تقاطع فریمان، پلاک 61 آماده دریافت پایان نامه های دانشجویی در این زمینه است.

دانشجویان علاقمند دانشگاه پیام نور جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 66979196-021 تماس و یا به سایت اینترنتی www.pngo.ir  مراجعه نمایند.