وحدت ضامن عزت و قوت و شوکت مسلمانان است

امام جمعه قیداربه مناسبت هفته وحدت گفت:وحدت ضامن عزت و قوت و شوکت مسلمانان است. به گزارش اشراق آنلاین، حجت‌الاسلام سید علی طالبی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت رسول اکرم و به روایتی آغاز هفته وحدت تصریح کرد: ایشان در در سرزمین سوزان و آتشین عربستان و در میان خلق و خوی […]

امام جمعه قیداربه مناسبت هفته وحدت گفت:وحدت ضامن عزت و قوت و شوکت مسلمانان است.DSCN5265

به گزارش اشراق آنلاین، حجت‌الاسلام سید علی طالبی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت رسول اکرم و به روایتی آغاز هفته وحدت تصریح کرد: ایشان در در سرزمین سوزان و آتشین عربستان و در میان خلق و خوی بدوی و بیابانی اعراب دین اسلام را ترویج دادند.

امام جمعه قیدار با توضیح اینکه پیامبر اکرم (ص) برای تکمیل و تمام کردن مراتب بالای اخلاق و مکارم اخلاقی مبعوث شده‌ بودند، اضافه کرد: ایشان شخصیتی هستند که خداوند متعال او را به عنوان پر افتخارترین و شکوهمندترین انسان در پهنه هستی آفریده است.

این مسئول با اشاره به برخی از سفارش‌های پیامبر اکرم (ص) به امت اسلامی و دینی، اضافه کرد: ایشان همواره به وحدت و یک پارچگی امت و پرهیز از تفرقه تاکید داشتند.

امام جمعه قیدار با تأکید بر اینکه وحدت ضامن عزت و قوت و شوکت مسلمانان است، تصریح کرد: عامل وحدت از هدر رفتن توان امت اسلامی و شکست آن جلوگیری می‌کند و زمینه ساز پیروزی مسلمانان می‌شود.

این مسئول در ادامه با اشاره به ویژگی‌های نظام اسلامی و برگرفته از معارف دینی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران نیز با تاسی به سنت پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت طاهرین آن حضرت منادی وحدت است.

وی با اشاره به نظرات ارزشمند امام خمینی (ره) در خصوص هفته وحدت گفت: امام راحل هفته وحدت را به عنوان یک مناسبت اسلامی برای یادآوری این امر مهم اعلام کردند و هر ساله بر مسئله وحدت تاکید و اصرار می‌شود.

امام جمعه قیدار با تأکید بر حفظ وحدت بین مسلمانان بیان کرد: اگر کسی کلامی بگوید که موجب تفرقه بین مسلمان‌ها شود بدانید یا جاهل است یا از کسانی است که می‌خواهند بین مسلمانان اختلاف بیندازد.

این مسئول با تقدیر از مردم به خاطر تجلیل و پاسداشت باشکوه حماسه 9 دی از حضور با بصیرت، انقلابی و پرشکوه اقشار مختلف مردم استان و به ویژه شهرستان خدابنده در گرامیداشت حماسه ماندگار و غرور انگیز نهم دی ، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، قدردانی کرد.

طالبی همچنین با تقدیر از رسانه ملی و اصحاب رسانه برای پوشش مطلوب حماسه 9 دی اضافه کرد: همین موجب شد که مردم با بصیرت و آگاهی در این حماسه حضوری باشکوه داشته باشند.