وجود 9 هزار جلد کتاب در کانون پرورش فکری قیدار

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قیدار، محور اصلی برنامه‌های کانون را کتاب اعلام کرد و گفت: بیش از 9 هزار جلد کتاب در کانون پرورش فکری قیدار وجود دارد. به گزارش اشراق24زینب علی‌بیگلو اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در طول سال برنامه‌های مختلفی برای اعضا برگزار می‌کند. وی با اشاره […]

1016893_PhotoAمسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قیدار، محور اصلی برنامه‌های کانون را کتاب اعلام کرد و گفت: بیش از 9 هزار جلد کتاب در کانون پرورش فکری قیدار وجود دارد.

به گزارش اشراق24زینب علی‌بیگلو اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در طول سال برنامه‌های مختلفی برای اعضا برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر پنج‌هزار و یک نفر از کودکان و نوجوانان عضو کانون پرورش فکری قیدار هستند، گفت: عضویت سالانه کودکان و نوجوانان در کانون پرورش فکری قیدار یک‌هزار و 700 نفر است.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قیدار به تعداد کتاب‌های کانون پرورش فکری قیدار اشاره کرد و بیان داشت: بیش از 9 هزار جلد کتاب در مرکز قیدار وجود دارد.

علی‌بیگلو ادامه داد: کودکان و نوجوانان به‌طور میانگین ماهانه بیش از 3 هزار جلد کتاب از مرکز کانون پرورش فکری قیدار امانت می‌گیرند.

وی از برگزاری برنامه‌های مختلف در حوزه‌های قرآنی، دینی، علمی، هنری، ادبیات و… برای کودکان و نوجوانان خبر داد و ابراز داشت: برنامه‌هایی همچون شعرخوانی، نمایش فیلم، نقد کتاب و… در این مرکز برگزار می‌شود.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قیدار بابیان اینکه محور اصلی برنامه‌های کانون پرورش فکری، کتاب و کتاب‌خوانی است، گفت: در این زمینه برنامه قصه‌گویی برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

استقبال خوب کودکان و نوجوانان از برنامه‌های کانون قیدار

علی‌بیگلو به استقبال خوب کودکان و نوجوانان از برنامه‌های کانون اشاره کرد و اظهار داشت: کودکان و نوجوانان دختر استقبال بیشتری نسبت به پسران دارند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های کانون برای کودکان و نوجوانان 6 تا 16 سال در نظر گرفته‌شده است، افزود: برنامه‌های کانون بر اساس رده سنی کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قیدار بابیان اینکه والدین باید تلاش کنند، کودکان را به مطالعه علاقه‌مند کنند، افزود: والدین می‌توانند با بازی‌های بومی و محلی کودکان و نوجوانان را از فضای مجازی و بازی‌های رایانه‌ای دور کنند.

علی‌بیگلو اجرای بازی‌های فکری از تولیدات کانون پرورش فکری را از برنامه‌های کانون اعلام کرد و یادآور شد: امید است، کودکان و نوجوانان با حضور در کانون از برنامه‌های شاد و مفرح به نحو احسن استفاده کنند.