همه باید برای مبارزه با دشمن در جنگ فرهنگی مسلح باشیم

امام جمعه زنجان در جشن کوثر در مصلای شهر قیدار گفت: در حال حاضر جنگ فرهنگی دشمن برعلیه نظام آغاز شده است و همه باید برای مبارزه با دشمن در جنگ فرهنگی مسلح باشیم. به گزارش نسیم اشراق،جشن میلاد کوثر با حضور و سخنرانی حجت الاسلام خاتمی امام جمعه زنجان و مسئولان شهرستانی و بانوان […]

امام جمعه زنجان در جشن کوثر در مصلای شهر قیدار گفت: در حال حاضر جنگ فرهنگی دشمن برعلیه نظام آغاز شده است و همه باید برای مبارزه با دشمن در جنگ فرهنگی مسلح باشیم.

به گزارش نسیم اشراق،جشن میلاد کوثر با حضور و سخنرانی حجت الاسلام خاتمی امام جمعه زنجان و مسئولان شهرستانی و بانوان ولایتمدار در مصلی شهر قیدار برگزار شد.

امام جمعه زنجان امروز در جمع بانوان شهرستان خدابنده با تاکید بر اقدامات مستمر بانوان فرهیخته در راستای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: این بیانیه در چهل سالگی انقلاب از سوی مقام معظم رهبری اعلام شد و لازم است همه در راستای تبیین و عملی شدن آن تلاش کنند.

آیت الله علی خاتمی به شرایط فعلی کشور و تلاش دشمن برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی اشاره کردو گفت: در حال حاضر جنگ فرهنگی دشمن برعلیه نظام آغاز شده است و همه باید برای مبارزه با دشمن در جنگ فرهنگی مسلح باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه ما باید سیاسی باشیم اما سیاست زده نشویم، ادامه داد: اقتضائات امروز زمانه تغییر کرده است.

وی افزود: انتظار می رود نسبت به اقتضائات روز و مبنتی بر اسلام ناب محمدی در حوزه تعلیم و تربیت نسل جدید انقلاب اسلامی برنامه ریزی کنیم.

قرائت بیانیه،پخش کلیپ و اجرای سرود ولایت توسط مهد کودک گل نرگس قیدار و پایگاه بسیج سهرورد و اهدا جایزه به اسامی فاطمه و زهرا از دیگر برنامه های این جشن بود.