همایش طلايه داران فرهنگ ترافيك در خدابنده برگزار شد+تصاویر

 به مناسبت هفته ناجا،همايش طلايه داران فرهنگ ترافيك با حضورفرماندار ، فرمانده انتظامي شهرستان خدابنده، رئيس آموزش و پرورش و روساي ساير ادارات و 300 نفر از دانش آموزان مقاطع مختلف تحصيلي و اوليا و مربيان آنها در سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان خدابنده برگزار شد. به گزارش اشراق24، به مناسبت هفته ناجا،همايش طلايه داران […]

SAM_3353SAM_3336SAM_3327SAM_3316SAM_3314SAM_3310SAM_3296SAM_3276SAM_3275SAM_3250SAM_3227SAM_3226SAM_3223 به مناسبت هفته ناجا،همايش طلايه داران فرهنگ ترافيك با حضورفرماندار ، فرمانده انتظامي شهرستان خدابنده، رئيس آموزش و پرورش و روساي ساير ادارات و 300 نفر از دانش آموزان مقاطع مختلف تحصيلي و اوليا و مربيان آنها در سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان خدابنده برگزار شد.

به گزارش اشراق24، به مناسبت هفته ناجا،همايش طلايه داران فرهنگ ترافيك با حضورفرماندار ، فرمانده انتظامي شهرستان خدابنده، رئيس آموزش و پرورش و روساي ساير ادارات و 300 نفر از دانش آموزان مقاطع مختلف تحصيلي و اوليا و مربيان آنها در سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان خدابنده برگزار شد.

بهرام خليلي در اين همايش با تقدير از حضور مسئولين و ارج نهادن به مقوله امنيتي و ترافيكي عنوان داشت: فرهنگ سازي ترافيک و رانندگي صحيح بايستي از مقطع پيش دبستاني و قبل از آن در نهاد خانواده شکل گيرد تا ما بتوانيم فرهنگ ترافيک را در کشور نهادينه کنيم .

فرمانده انتظامي شهرستان خدابنده با اشاره به اينكه اگر فرهنگ ترافيك و قانون گرايي در جامعه فرهنگسازي شود تلفات انساني حاصل از تصادفات به مقدار زيادي كاهش مي يابد افزود: كودكان و نوجوانان در قالب همياران پليس طلايه داران فرهنگ ترافيك در جامعه هستند .

خليلي در ادامه از زحمات و همكاري خوب شهرداري و اتاق اصناف شهرستان در طول سال و هفته ناجا خاطر نشان كرد: پليس تنها با همدلي و همكاري ساير نهاد ها و ارگانهاي دولتي و غير دولتي قادر است امنيت اجتماعي و ترافيكي را در جامعه برقرار كند.

در ادامه فتحي فرماندار شهرستان خدابنده در سخناني ضمن تبريك هفته ناجا به سبز پوشان عرصه امنيت و عموم مردم و همياران پليس عنوان داشت: بايد با فرهنگ سازي رعايت قوانين را در جامعه و علي الخصوص در نوجوانان كنيم و امنيت ترافيكي را برقرار كنيم .

وي با بيان اين مطلب كه هميشه نمي شود با جريمه كردن از وقوع تخلفات پيشگير كرد تصريح كرد: در مواقعي استفاده از روش هاي ابتكاري و فرهنگي و هشدار همراه با عطوفت تاثير گذارتر است.

در ادامه اين مراسم به رئيس آموزش و پرورش خدابنده و تعدادي از رانندگان نمونه درون شهري و برون شهري و رابطان اداراتي كه در امر فرهنگسازي ترافيكي همكاري خوبي با پليس داشته اند هدايايي همراه با لوح تقدير تقديم و در ادامه تعدادی از فرهنگياران پليس به اجراي سرود پرداخته و به رسم ياد بود هدايايي دريافت كردند.

سپس بیگدلی،رئيس پليس راهور شهرستان خدابنده ضمن تشکر از فرهنگ ياران ترافيک هدف از اجرايي اين همايش را جلب مشارکت عموم مردم خصوصا فرهنگيان در امر پيشگيري از تخلفات رانندگي وآموزش قوانين راهنمايي و رانندگي مي باشد و در ادامه صحبتهاي خود  با بيان اين موضوع که پليس راهور با راه اندازي سامانه 110120 امکان گزارش تخلفات رانندگان حمل نقل عمومي و همچنين تقدير و تشکر از رانندگان منضبط را براي مردم فراهم آورده با راه اندازي اين سامانه مردم مي تواند در مکانهاي که پليس حضور ندارد تخلفات رانندگان عمومي را به پليس گزارش دهند تا پليس با رانندگان خاطي برخورد و از رانندگان منضبط تقدير و تشکر نمايد و در ادامه با استفاده نرم افزارpower point در خصوص قوانين راهنمايي و رانندگي خصوصا قانون جديد راهور آموزشهاي را به فرهنگ ياران ترافيک ارائه داده شد.

لازم به ذكر است، از همياران نوجوان به تعداد 100 نفر با اهدا پكيج فرهنگي با چاپ و حك پيام ترافيكي پليس راهور خدابنده تقدير و از 15 نفر افراد برتر در امر آموزش فرهنگ ترافيك با اهدا لوح تقدير و تجليل شد.