هدف اقتصاد مقاومتی، استفاده بهینه از داشته ها است/ یک طرح اقتصاد مقاومتی روستایی در خدابنده افتتاح شد+تصاویر

پرورش دهنده دام سنگین خدابنده ای در مراسم افتتاح پرورش دام سنگین بخش بزینه رود گفت: اقتصاد مقاومتی، مقوله ای جدا از ریاضت اقتصادی است زیرا در اقتصاد مقاومتی، هدف استفاده بهینه از داشته ها و پویا کردن داشته های اقتصادی است. به گزارش اشراق24،یک طرح اقتصاد مقاومتی روستایی در قالب پرورش دام سنگین با […]

DSC04622DSC04614DSC04603DSC04602DSC04618 DSC04599پرورش دهنده دام سنگین خدابنده ای در مراسم افتتاح پرورش دام سنگین بخش بزینه رود گفت: اقتصاد مقاومتی، مقوله ای جدا از ریاضت اقتصادی است زیرا در اقتصاد مقاومتی، هدف استفاده بهینه از داشته ها و پویا کردن داشته های اقتصادی است.

به گزارش اشراق24،یک طرح اقتصاد مقاومتی روستایی در قالب پرورش دام سنگین با حضور خانواده های شهدا،فرمانده پایگاه و حوزه امام صادق(ع)بزینه رود و جمعی از بسیجیان در خدابنده افتتاح شد.

جعفر خانی بسیجی فعال حوزه امام صادق(ع) بزینه رود که با گرفتن وام به مبلغ 15میلیون تومان از بسیج سازندگی شهرستان خدابنده اقدام به راه اندازی پرورش دام سنگین در روستای شهید آباد بخش بزینه رود خدابنده کرده است در حاشیه آئین این افتتاح گفت: در این دامپروی که به مساحت 80متر مربع است،هفت رأس گاو نگهداری و پرورش داده می شود.

وی افزود: بیکار بودم و شغلی نداشتم و امروز به برکت وجود بسیج، شاهد بهره برداری از پروژه های اقتصاد مقاومتی هستم که با این کار می توانم مخارج خانواده ام را تأمین کنم.
پرورش دهنده دام سنگین خدابنده ای ادامه داد: امیدواریم با ترویج فعالیت های اقتصادی در جامعه ضمن فرهنگ سازی و توانمندسازی اقتصاد خانوارها به درونزا شدن اقتصاد کشور نیز کمک کنیم.
خانی اظهار کرد: بهترین راه رهایی از مشکلات حوزه اقتصادی، عمل کردن به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای توجه به اقتصاد مقاومتی است.
وی افزود: اقتصاد مقاومتی، مقوله ای جدا از ریاضت اقتصادی است زیرا در اقتصاد مقاومتی، هدف استفاده بهینه از داشته ها و پویا کردن داشته های اقتصادی است.
پرورش دهنده دام سنگین خدابنده ای بیان کرد: همه مسئولان و بخش های مختلف مدیریتی واجب است با ارائه راهکارهایی نظیر فراهم کردن تسهیلات و تشویق مردم، به اشتغالزایی در جامعه کمک کنند تا اوضاع اقتصادی کشور بهبود یابد.

وی ادامه داد: در روستای ما ظرفیت و پتانسیل های خوبی وجود دارد و جوانان زیادی به دنبال کار می گردند و در صورت حمایت می توانند به پرورش دام سنگین مانند گاو بپردازند و از این طریق درآمد خوبی نصیبشان شود.