هدف از برگزاری نمایشگاه کتاب،ارتقای سطح مطالعه عموم مردم است

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان خدابنده اظهارکرد:هدف از برگزاری نمایشگاه کتاب،ارتقای سطح مطالعه عموم مردم است. به گزارش اشراق آنلاین،سید مهدی موسوی اظهار داشت: کتابخانه‌های عمومی شهرستان خدابنده در طول سال برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان خدابنده برگزار می‌کند. وی از برگزاری نمایشگاه کتاب در دو کتابخانه عمومی شهرستان خدابنده خبر داد و بیان داشت: این […]

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان خدابنده اظهارکرد:هدف از برگزاری نمایشگاه کتاب،ارتقای سطح مطالعه عموم مردم است.

13930620000119_PhotoA

به گزارش اشراق آنلاین،سید مهدی موسوی اظهار داشت: کتابخانه‌های عمومی شهرستان خدابنده در طول سال برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان خدابنده برگزار می‌کند.

وی از برگزاری نمایشگاه کتاب در دو کتابخانه عمومی شهرستان خدابنده خبر داد و بیان داشت: این نمایشگاه در کتابخانه عمومی شیخ اشراق سهرورد در سهرورد و کتابخانه عمومی شهید رجایی در زرین‌رود شهرستان خدابنده برپا شده است.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه در هر یک از این نمایشگاه‌ها 4 هزار نسخه کتاب به نمایش گذاشته شده است، افزود: این دو نمایشگاه کتاب با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده برپا شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه این کتابخانه از روز گذشته در کتابخانه‌ عمومی سهرورد و زرین رود برپا شده است، یادآور شد: نمایشگاه کتاب به مدت 10 روز در کتابخانه‌های عمومی شهرستان برپا است.

موسوی با بیان اینکه کتاب‌های این نمایشگاه با 20 درصد تخفیف به علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی ارائه می‌شود، گفت: کتاب‌های این دو نمایشگاه با موضوعات علمی، فرهنگی، هنری، ادبی، کمک درسی و…به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کتاب‌های این دو نمایشگاه برای گروه‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال در نظر گرفته شده است، افزود: علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی استقبال خوبی از این نمایشگاه دارند.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان خدابنده به اهداف برپایی نمایشگاه کتاب در کتابخانه‌های عمومی خدابنده اشاره کرد و افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه ارتقای سطح مطالعه عموم مردم است.

این مسئول با اشاره به اینکه با برگزاری این نمایشگاه‌ها روند مراجعه به کتابخانه‌های عمومی توسط اعضاء افزایش می‌یابد، اظهار داشت: با برگزاری نمایشگاه کتاب دسترسی عموم مردم به کتاب افزایش می‌یابد.

موسوی با اشاره به اینکه نمایشگاه کتاب به نوبت در سطح کتابخانه‌های عمومی شهرستان برپا می‌شود، بیان داشت: در نوبت بعدی این نمایشگاه در شهر گرماب و کرسف شهرستان خدابنده برپا می‌شود.