نمایشگاه کتاب و نرم افزار در خدابنده در حال برگزاری است +تصاویر

رئیس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خدابنده از برگزاری  نمایشگاه کتاب و نرم افزار در فرهنگسرای شهر قیدار خبر داد و گفت:نمایشگاه کتاب و نرم افزار در شهرستان خدابنده با بیش از25هزار جلدکتاب از عناوین مختلف در حال برگزاری است. محمد برجی در گفت و گو با خبرنگار اشراق24 از برگزاری نمایشگاه کتاب و نرم افزار در فرهنگسرای شهر […]

رئیس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خدابنده از برگزاری  نمایشگاه کتاب و نرم افزار در فرهنگسرای شهر قیدار خبر داد و گفت:نمایشگاه کتاب و نرم افزار در شهرستان خدابنده با بیش از25هزار جلدکتاب از عناوین مختلف در حال برگزاری است.DSCN7936

محمد برجی در گفت و گو با خبرنگار اشراق24 از برگزاری نمایشگاه کتاب و نرم افزار در فرهنگسرای شهر قیدار خبر داد و گفت: نمایشگاه کتاب و نرم افزار در شهرستان خدابنده با بیش از25هزار جلدکتاب از عناوین مختلف آغاز به کار کرده است.

وی افزود:نمایشگاه کتاب ونرم افزار در شهرستان خدابنده  از 15 اردیبهشت ماه کار خود را آغاز کرده است و به مدت یک ماه ازساعت هشت صبح تانه شب مشغول ارائه خدمات به علاقمندان کتاب و نرم افزار است.

رئیس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خدابنده ادامه داد: دراین نمایشگاه 25هزار جلد کتاب باعناوین دینی،تاریخی،پزشکی،رمان،خانوادگی،دارویی،ریاضی،روانشناسی،کودک و علوم قرانی دردسترس عموم بازدیدکنندکان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه به همه کتابهای موجود تخفیف سی تاپنجاه درصدی شامل می شود تصریح کرد: ازآغاز نمایشگاه به امروز بیش از20هزار جلدکتاب و نرم افزار به فروش رسیده است و از نمایشگاه استقبال خوبی شده است و شهرداری قیدار در نصب بنرهای تبلیغاتی نمایشگاه با  فرهنگ وارشاد اسلامی خدابنده همکاری خوبی داشته است.

برجی ادامه داد: کتاب یکی از زیباترین و مهم ‏ترین جلوه ‏های فرهنگی و از گرانسنگ ‏ترین پدیده ‏ها و میراث بشری است و شکوه این ارزش را باید در تابش اَلَّذی عَلَّمَ بِالقَلَم جستجو کرد زیرا خداوند یگانه به قلم و حرمتش سوگند یاد کرده و معجزه همیشه جاوید آخرین سفیر سعادت را کتاب آسمانی دانسته است.

این مسئول خاطر نشان کرد: خواندن یک کتاب، هجی کردن کلمات آن است، کتاب خواندن، فهمیدن است و فرد با خواندن کتاب باید نور دانستن را در خود احساس کرده و پرده از ندانستنی‌هایش کنار رود و این حس در فرد جوشش کند که چیزی به دست آورده‌ و رازی برایش گشوده شده است.

DSCN7936DSCN7938

DSCN7943

DSCN7946

DSCN7970

DSCN7937DSCN7940DSCN7945DSCN7950