نمایشگاه خوشنویسی در خدابنده/تصاویر

 نمایشگاه خوشنویسی به مناسبت ماه صفر با حضور مسئولان شهرستان خدابنده در فرهنگسرای شهر قیدار برگزار شد. به گزارش اشراق24،نمایشگاه خوشنویسی به مناسبت ماه صفر با موضوع عاشورا با حضور حجت الاسلام طالبی،امام جمعه شهر قیدار،فتحی فرماندار و اسدی رئیس اداره آموزش و پرورش،نقدی رئیس اداره میاث فرهنگی و گردشگری شهرستان خدابنده ودیگر مسئولین این […]

IMG_4322IMG_4327IMG_4324IMG_4323 نمایشگاه خوشنویسی به مناسبت ماه صفر با حضور مسئولان شهرستان خدابنده در فرهنگسرای شهر قیدار برگزار شد. به گزارش اشراق24،نمایشگاه خوشنویسی به مناسبت ماه صفر با موضوع عاشورا با حضور حجت الاسلام طالبی،امام جمعه شهر قیدار،فتحی فرماندار و اسدی رئیس اداره آموزش و پرورش،نقدی رئیس اداره میاث فرهنگی و گردشگری شهرستان خدابنده ودیگر مسئولین این شهرستان در فرهنگسرای شهر قیدار برپا شده است.

محمد برجی در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار اشراق24 اظهار کرد: این نمایشگاه با همکاری انجمن خوشنویسان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده برپا شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه 44 اثر اعضای انجمن خوشنویسان شهرستان خدابنده و استاد حنیفه،مربی برجسته خوشنویسی این شهرستان به نمایش گذاشته شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خدابنده ادامه داد: این نمایشگاه به مدت ده روز دایر است و از ساعت8صبح تا 18عصر پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.