نشست خبری هفته دفاع مقدس در خدابنده برگزار شد+تصاویر

فرمانده سپاه خدابنده از برگزاری بیش از 50عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت:عملیات والفجر10 نیز در این هفته در پادگان قدس شهر قیدار بازنمایی می شود. به گزارش اشراق24،امروز نشست خبری هفته دفاع مقدس در دفتر فرماندهی سپاه خدابنده برگزار شد. ولی اله اله ابراهیمی در ابتدای این نشست به دیدار […]

DSCN9328DSCN9327DSCN9326DSCN9324فرمانده سپاه خدابنده از برگزاری بیش از 50عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت:عملیات والفجر10 نیز در این هفته در پادگان قدس شهر قیدار بازنمایی می شود.

به گزارش اشراق24،امروز نشست خبری هفته دفاع مقدس در دفتر فرماندهی سپاه خدابنده برگزار شد.

ولی اله اله ابراهیمی در ابتدای این نشست به دیدار رهبر انقلاب با فرماندهان سپاه که در چند روز اخیر انجام شده بود اشاره کرد و گفت:ایشان در بیانات خود به حفظ و انتقال ارزشها،ایثار و مقاومت،وحدت،اطاعت از ولی فقیه و اقتصاد مقاومتی توصیه ها و رهنمودهای بسیار خوبی را بیان کردند.

وی ادامه داد:در هفته دفاع مقدس که با دهه ولایت مقارن شده است طبق روال سالهای گذشته برنامه هایی پیش بینی،طراحی و عملیاتی می شود و امسال هم با تعامل ادارات و نهادها وهدایت ائمه جماعات شهرستان خدابنده، بیش از50عنوان برنامه دراین شهرستان برگزار می شود.

فرمانده سپاه خدابنده به برنامه های پیش بینی شده برای هفته دفاع مقدس در شهرستان اشاره کرد و افزود:در30شهریور دیدار با امام جمعه شهر قیدار در قالب جلسه اخلاق مدیران برگزار می شود و در31این ماه که آغاز هفته دفاع مقدس است صبحگاه مشترک سپاه،نیروهای انتظامی و بسیج انجام می شود و در ادامه یادواره شهدای طلاب و روحانیون شهرستان خدابنده نیز برگزار خواهد شد.

ابراهیمی ادامه داد:اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم شهرستان و ویزیت رایگان در مراکز درمانی و بهداشتی سپاه،مرلسم دعای عرفه و غبار روبی مزار شهدا،همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در مرکز شهرستان در شهر قیدار و بازنمایی عملیات والفجر10،افتتاح پایگاه مقاومت بسیج و واحدهای تولیدی در خصوص اقتصاد مقاومتی و سخنرانی خانمی از خرمشهر که از رزمندگان دوران دفاع مقدس نیز است(به همت بسیج دانش آموزی)از دیگر برنانه های پیش بینی شده برای این هفته است.

وی در پایان سخنان خود به سخنی از آیت اله بهاء الدینی اشاره کرد وگفت:وی درباره عاقبت بخیری می فرمود”اگر می خواهید عاقبت بخیر شوید، ولایت مدار و مطیع امر ولایت باشید و مصداق این امر،شهید صیاد شیرازی است”.