میزان جرائم در سطح شهرستان خدابنده کاهش یافته است/کمپ های ترک اعتیاد خدابنده ساماندهی می شوند

فرماندار خدابنده در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان خدابنده که با حضور دبیر این شورا در استان زنجان برگزار شد گفت: میزان جرائم در سطح شهرستان خدابنده کاهش یافته است. به گزارش اشراق24نهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان خدابنده به ریاست فرماندار این شهرستان و با حضور دبیر این […]

600600p15585EDNmainDSC01298فرماندار خدابنده در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان خدابنده که با حضور دبیر این شورا در استان زنجان برگزار شد گفت: میزان جرائم در سطح شهرستان خدابنده کاهش یافته است.

به گزارش اشراق24نهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان خدابنده به ریاست فرماندار این شهرستان و با حضور دبیر این شورا در استان زنجان در محل سالن جلسات امام علی (ع) فرمانداری برگزار شد.

باب اله فتحی در ابتدای جلسه ضمن تشکر از حضور دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان در جلسه اظهار کرد: لازم است از طریق بهزیستی استان زنجان طبق دستور و تاکیدات استاندار و معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی وی نسبت به تعیین تکلیف مراکز ترک اعتیاد غیرمجاز در سطح شهرستان اقدام جدی به عمل آید.

وی با بیان اینکه کمپ های فعلی موجود در شهرستان کافی نیست، بر ساماندهی آنها با کمک جهاد کشاورزی و دستگاه های اجرایی ذیربط در رابطه با تغییر کاربری در چهارچوب قانون تاکید کرد.

فرماندار و رئیس شوری هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان خدابنده همچنین از کاهش جرائم در شهرستان خبر داد و افزود: الحمدالله جرائم در سطح شهرستان کاهش داشته و این حاکی از تلاش اعضا و همکاری مردم شهرستان است و امیدواریم در این زمینه به حد ایده آل برسیم و نگرانی از ناحیه جرائم از جمله آسیب های اجتماعی نداشته باشیم.

فتحی با بیان اینکه اعتياد بیمارى اجتماعی که عوارض جسمى و روانى متعددي را براي فرد به همراه دارد ادامه داد: اعتیاد به انواع ماده مخدر از مهمترین مشکلات موجود در كشور است که عوارض ناشى از آن تهدیدى جدى براى مردم و كشور محسوب مي شود.

وی افزود: رکود اجتماعى در زمینه ‏هاى مختلف و ویــرانگری‏ هاى حاصل از آن سبب سقوط بسیارى از ارزش‌ها و هنجارهاى فرهنگى و اخلاقى مي شود كه سلامت جامعه را بطور جدى به خطر مى‌اندازد اما گذشته از مصرف مواد مخدر پدیده شوم قاچاق موادمخدر بیش از آنکه فعالیتى سوداگرانه، تجارى و اقتصادى در عرصه مافیاى اقتصاد بین ‏المللى باشد، ابزارى کارآمد، مؤثر و راهبردى در گسترش نظام سلطه صاحبان قدرت جهان بر کشورهاى توسعه نیافته است.