منطقه محروم بودن،دلیل استقبال کم مردم خدابنده ازاعتکاف است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده گفت: با توجه به اینکه قیدار منطقه محرومی محسوب می‌شود شاید یکی از  دلایل عدم استقبال مردم، پرداخت هزینه است. حجت‌الاسلام علی‌اکبر بیگدلو امروز امروز در گفت‌وگو با خبرنگاراشراق آنلاین، اظهار داشت: در مجموع برای شهر قیدار دو باب مسجد به منظور برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در نظر گرفته شده […]

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده گفت: با توجه به اینکه قیدار منطقه محرومی محسوب می‌شود شاید یکی از  دلایل عدم استقبال مردم، پرداخت هزینه است. 8588024084023078956656181053

حجت‌الاسلام علی‌اکبر بیگدلو امروز امروز در گفت‌وگو با خبرنگاراشراق آنلاین، اظهار داشت: در مجموع برای شهر قیدار دو باب مسجد به منظور برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه مسجد زینبیه ویژه خواهران و مسجد جامع نیز ویژه برادران در شهر قیدار برای برگزاری مراسم اعتکاف پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: از هر یک از ثبت‌نام‌کنندگان 20 هزار تومان بابت هزینه دریافت می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه سال گذشته در مجموع 380 نفر زن و 80 مرد در مراسم اعتکاف شهر قیدار شرکت کرده بودند، اضافه کرد: با توجه به اینکه قیدار منطقه محرومی محسوب می‌شود شاید یکی از  دلایل عدم استقبال مردم، پرداخت هزینه است.

 بیگدلو با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در هر یک از شهرهای شهرستان خدابنده نیز مراسم معنوی اعتکاف برگزار می‌شود، ادامه داد: دو باب مسجد به این منظور در شهر سجاس آماده‌سازی شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه دو باب مسجد نیز در شهر زرین‌رود برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف پیش‌بینی شده است، یادآور شد: در شهر گرماب نیز دو باب مسجد ویژه بانوان و آقایان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در دهستان «کهلا» در شهرستان خدابنده نیز مراسم اعتکاف برگزار می‌شود، افزود: در مجموع 9 باب مسجد به منظور برگزاری این مراسم معنوی در شهرستان خدابنده آماده‌سازی شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه بیان احکام، محافل انس با قرآن و برگزاری مداحی و سخنرانی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در مراسم اعتکاف شهرستان خدابنده است، بیان داشت: مراسم ویژه‌ای به مناسبت ولادت امام علی (ع) و مراسمی نیز به مناسبت وفات حضرت زینب (س) برگزار می‌شود.

بیگدلو ادامه داد: انجام اعمال ام‌داوود از دیگر برنامه‌های مراسم معنوی اعتکاف در شهرستان خدابنده به شمار می‌رود.