معلم،فجور را می شناسد وبر فجار می تازد

مدیر آموزش وپرورش خدابنده درباره مقام ارزشمند معلم اظهارکرد:معلم فجر امید وانفجارسپیداست وفجور را می شناسد وبر فجار می تازد. به گزارش اشراق آنلاین،اسدی در باره ارزش ومقام معلم اظهارداشت:معلم فجر امید است وانفجارسپید ، فجور را می شناسد وبر فجار می تازد ، مشعل رشد وبیرق رشادت می افروزد وسختکوش وعلم به دوش رنجوری […]

مدیر آموزش وپرورش خدابنده درباره مقام ارزشمند معلم اظهارکرد:معلم فجر امید وانفجارسپیداست وفجور را می شناسد وبر فجار می تازد.
13930502000124_PhotoA

به گزارش اشراق آنلاین،اسدی در باره ارزش ومقام معلم اظهارداشت:معلم فجر امید است وانفجارسپید ، فجور را می شناسد وبر فجار می تازد ، مشعل رشد وبیرق رشادت می افروزد وسختکوش وعلم به دوش رنجوری راه پر فراز و نشیب تعلیم و تربیت جامعه را جانانه بر جان می خرد ومکانت معلم در جامعه ای که طالب فضیلت و پیشرفت باشد والاترین مکانت است .

مدیر آموزش وپرورش خدابنده  تقارن خجسته  روز معلم با سالروز میلاد حضرت امام علی(ع)را بسیارفرخنده مبارک عنوان نمود ودر باره نحوه انتخاب معلمان نمونه اظهار داشت:۱۱۸ نفر در جشنواره معلمان نمونه شرکت نموده بودند که با افتخار ۴ نفر به عنوان معلمان نمونه استانی و۲۴ نفر به عنوان معلم نمونه منطقه ای انتخاب شدند. که از این لحاظ در ساتان مقام اول را داریم.

وی افزود: مراسم تجلیل از معلمان نمونه در هفته معلم درفرهنگ سرای شهرقیداربرگزار خواهد شد تا ازاین معلمان منتخب قدردانی به عمل آید.

اسدی رابطه اولیا با مدرسه ومعلم را بسیار سودمند توصیف کرد واز مشارکت اولیای دانش آموزان در رفع نیازهای مدارس تقدیر نمودواظهارکرد:هرچقدرتعامل وپیونداولیاء ومربیان بیشترباشدرشدوشکوفایی دانش آموزان نیزبیشترخواهدبود.