مشکل قطعی آب برخی مدارس خدابنده باید حل شود

فرماندار خدابنده گفت: در حل مشکلات باید در دو بخش موقت و دائم جهت خدمت‌رسانی مطلوب و به موقع به مردم اقدام کرد و هیچگونه عذری درصورت کوتاهی مسوولان پذیرفته نیست.به گزارش اشراق آنلاین”علی یوسفی” در دیدار با مسئولان شهرستان گرماب اظهارکرد: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و آمادگی دستگاه‌های مربوطه برای اقدامات […]

فرماندار خدابنده گفت: در حل مشکلات باید در دو بخش موقت و دائم جهت خدمت‌رسانی مطلوب و به موقع به مردم اقدام کرد و هیچگونه عذری درصورت کوتاهی مسوولان پذیرفته نیست.thبه گزارش اشراق آنلاین”علی یوسفی” در دیدار با مسئولان شهرستان گرماب اظهارکرد: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و آمادگی دستگاه‌های مربوطه برای اقدامات لازم، مخصوصا در رابطه با رفت و آمد فرهنگیان و دانش‌آموزان در این موقع از سال، باید اقدامات لازم انجام شود و مشکلات این بخش رفع شود.

این مقام مسوول با اشاره به مشکل تأمین آب مدارس، بیان کرد: باید قطعی آب برخی مدارس شهرستان خدابنده هرچه سریع‌تر حل شود و مدارس نیز به تسویه بدهی خود اقدام کنند و تدبیر لازم نیز در این مورد اندیشیده شود.

یوسفی خاطرنشان کرد: تعمیر مدارس و مراکز آموزشی در اولویت قرار دارد که باید طبق اولویت اقدامات لازم انجام شود و مسئله اینترنت مدارس نیز باید هرچه سریع‌تر برطرف شود.

در ادامه این جلسه امام جمعه شهر گرماب با اشاره به پتانسیل‌های موجود در این منطقه و موقعیت جغرافیایی آن، تصریح کرد: در طول 34سال سپری شده از انقلاب اسلامی، اقدامات مهمی در رشد و شکوفایی بخش افشار انجام گرفته است.

حجت الاسلام “مهدی جعفری” با شاره به مشکلات موجود دراین منطقه، خاطرنشان کرد: مشکل راه این بخش و کمبودهای موجود در درمانگاه گرماب، مخصوصا فرسودگی آمبولانس این درمانگاه، تسریع در گازرسانی و راه‌اندازی دانشگاه آزاد گرماب و مشکل عدم سرویس دهی در فصل سرما از جمله مشکلات بخش افشاراست.

وی تأکید کرد: اکثر این موارد در مسائل آموزشی و روند تحصیلی دانش‌آموزان بخش افشار تأثیرگذار است که باید این مشکلات مرتفع شود.