مشکلات شهر گرماب و غارکتله خور از نگاه مسافران نوروزی

در این گزارش برخی از مشکلات شهر گرماب و غار کتله خور شهرستان خدابنده که مورد استقبال و بازدید مسافران نوروزی قرار گرفته است بیان شده است. خبرنگاراشراق24 پای درد و دل بعضی ازتوریست ها و مسافران نوروزی که ازغارکتله خور شهر گرماب شهرستان خدابنده بازدیدکرده اندنشسته است. درحالی که چندروزی از آغازسال جدید نگذشته […]

0000111-300x200در این گزارش برخی از مشکلات شهر گرماب و غار کتله خور شهرستان خدابنده که مورد استقبال و بازدید مسافران نوروزی قرار گرفته است بیان شده است.

خبرنگاراشراق24 پای درد و دل بعضی ازتوریست ها و مسافران نوروزی که ازغارکتله خور شهر گرماب شهرستان خدابنده بازدیدکرده اندنشسته است.

درحالی که چندروزی از آغازسال جدید نگذشته است و مسافران نوروروزی یا به شهر و دیارخودشان بازگشته یا درحال بازگشت هستند،خبرنگاراشراق 24 پای دردودل بعضی ازتوریست ها و مسافران نوروزی که از غارکتله خور شهرگرماب شهرستان خدابنده بازدید کرده بودند نشسته است.

پای صحبت چند توریست و مسافر نوروزی در غارکتله خور نشستم ،بعد از خوش آمد گویی از آنها پرسیدم که آیا از جاذبه های گردشکری این شهر رضایتی داشته اند ویا چه مشکلی در این مجموعه های گردشگری مشاهده کرده اند.

یکی از آنها که اهل تهران هم بود از راه های ارتباطی احساس نارضایتی می کرد و درادامه درباره مشکلات جاده ها بحث کرد.

یکی دیگر از آنها که از اردبیل عازم شهر گرماب و غارکتله خور شده بود از نبود یک عابر بانک در غار و یا از نبود کارت خوان در غرفه ها که برای خرید از ان استفاده کند گلایه مند بود.

مسافر شیرازی که با سختی فراوان در طول گردشگری خود به غار آمده بود از مبلغ بلیط ها ناراضی بود،وی می گفت:در روی بلیط ها مبلغ هشت هزار تومان نوشته شده بود ولی هنگام ورود از وی مبلغ ده هزار تومان دریافت شده بود.

یک خانواده ای که نفهمیدم دقیق از کدام شهر آمده بودند از چادرهای هلال احمر که برای امداد و کمک رسانی برپاشده بودند احساس نارضایتی می کرد و گفت: برای درمان فرزند خود که دچار حالت تهوع شده بود به این گروه مراجعه کرده بود که حداقل قرصی برای درمان بگیرد که متاسفانه گفته بودند که هیچ گونه امکانات ودارویی در دسترسشان نیست و فقط بروشورهای هلال احمر را پخش می کنند.

اکثریت توریست ها آدرس حمام آبگرم شهر گرماب رو می پرسیدند که کجا واقع شده است تا از آن دیدن کنند و خود بنده هم که نمیدانستم این حمام درکجا قرار دارد با کمال شرمندگی می گفتم که نمیدانم کجاست،ودر اخر باید گفت نصف پول های توریست که برای خرج کردن در این مجموعه اورده بودند صرف خرید ترشک شد که برای یک سال اهالی شهرگرماب کافیست و البته اشتغالزایی خوبی بود و چیزی که برای من سوال بود این بود که آن چه ترشکی بود که شیرین بود؟