مشکلات ترافیکی و عبور و مرور مردم قیدار+فیلم

شلوغی و ازدحام جمعیت در میدان امام حسین قیدار،باعث ایجاد مشکل در رفت و آمد مردم این شهر شده است.

به گزارش نسیم اشراق،مشکلات ترافیکی و عبور و مرور هم چنان در شهر قیدار وجود دارد. این بار در یکی از معابر این شهر،این مشکلات در میدان امام حسین روبروی بانک صادرات قیدار یا ناصر خسرو شماره ۲ نمایان است که در طول سالیان دراز هم چنان بساط خود را در این نقطه از شهر پهن کرده است.

چندی پیش وقتی از آنجا عبور می‌کردم بخاطر شلوغی و ازدهام جمعیت دست‌فروشان و دلالان و کاسبان، به سختی از آنجا عبور کردم،یکی بساط موبایل،دیگری میوه و تربار و آن یکی ابزارآلات پهن کرده بود.

بساط این دست‌فروشان و دلالان وجود شعبه بانک و خدمات رسانی به مردم مشکل را دوچندان کرده است و این مشکل ترافیکی و عبور و مرور می تواند زنگ خطری باشد برای خود بانک.

افراد و کاسبان حاضر در محوطه که مشغول به کار و کاسبی و کسب هستند رفت و آمد را برای مردم مشکل کرده‌اند و هم اینکه اعتنایی به حقوق شهروندی ندارند و قوانین شهری را زیر پا می‌گذارند و این مشکل هرزگاهی به ایجاد درگیری لفظی و بی احترامی به مردم منجر شده است.

شاید این کسبه و دست‌فروشان مشغول به فعالیت روزانه خود در محوطه و پیاده رو باشند و این حق آنان در کسب روزی حلال است،اما باید به این نکته توجه داشت که عبور و مرور و هم چنین رعایت حقوق شهروندی یکی از اصول قوانین شهری و شهروندیست،لذا به خاطر اهمیت موضوع از دستگاه مدیریت شهری قیدار تقاضا می‌شود با هدایت دست فروشان این قسمت پیادرو نزدیک بانک صادرات شهر قیدار به مکان مناسب دیگر که موجب شلوغی مخصوصا در ایام پایانی سال و علی الخصوص در ماه تابستان می‌شوند اقدامی موثر انجام شود.