مشارکت80 دانش‌آموز در اجرای طرح هجرت در خدابنده

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده با بیان اینکه 80 دانش‌آموز در اجرای طرح هجرت، آموزش و پرورش را یاری می‌کنند، عنوان کرد: از این تعداد 40 دانش‌آموز دختر و 40 دانش‌آموز پسر هستند. به گزارش اشراق آنلاین،علی اسدی امروز اظهار داشت: پایگاه‌های اوقات فراغت در مدارس شهرستان خدابنده دایر است. وی هدف از برپایی […]

13930502000124_PhotoA

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده با بیان اینکه 80 دانش‌آموز در اجرای طرح هجرت، آموزش و پرورش را یاری می‌کنند، عنوان کرد: از این تعداد 40 دانش‌آموز دختر و 40 دانش‌آموز پسر هستند.

به گزارش اشراق آنلاین،علی اسدی امروز اظهار داشت: پایگاه‌های اوقات فراغت در مدارس شهرستان خدابنده دایر است.

وی هدف از برپایی پایگاه‌های تابستانی را غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان خواند و افزود: دانش‌آموزان باید در این ایام نسبت به مهارت‌آموزی اقدام کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده با اشاره به شعار آموزش و پروش مبنی بر «هر دانش‌آموز یک مهارت» عنوان کرد: تابستان فرصت مناسبی برای مهارت‌آموزی دانش‌آموزان است.

اسدی از فعالیت 15 پایگاه تابستانی در شهرستان خدابنده خبر داد و افزود: در این پایگاه‌ها آموزش‌های مختلف علمی، تربیتی، ورزشی و فرهنگی ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از مجموع 15 پایگاه اوقات فراغت 12 پایگاه روستایی است، ادامه داد: سه مدرسه شهری نیز برای دانش‌آموز شهری در نظر گرفته شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود بیش از 2 هزار نفر در طرح پایگاه‌های تابستانی حضور داشته‌ باشند.

اسدی در ادامه از اجرای طرح هجرت در مدارس شهرستان خدابنده خبر داد و افزود: طرح هجرت در 16 عرصه سازندگی اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه 80 دانش‌آموز در اجرای این طرح آموزش و پرورش را یاری می‌کنند، عنوان کرد: از این تعداد 40 دانش‌آموز دختر و 40 دانش‌آموز پسر هستند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه از مجموع 16 عرصه سازندگی در شهرستان ایجرود 14 عرصه شهری است، اضافه کرد: 2 عرصه روستایی نیز برای بازسازی و به‌سازی در نظر گرفته شده است.