مسدود بودن برخی از محورهای مواصلاتی خدابنده به دلیل بارش برف/مدارس خدابنده در نوبت صبح و عصر تعطیل است

رئیس اداره راه و شهرسازی خدابنده گفت: برخی از محورهای مواصلاتی خدابنده به دلیل بارش برف مسدود شده است. حکمت اله خدابنده لو،رئیس اداره راه و شهرسازی خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴ اظهار کرد: به دلیل بارش برف سنگین که از دو شب گذشته در این شهرستان آغاز شده است و تاکنون […]

رئیس اداره راه و شهرسازی خدابنده گفت: برخی از محورهای مواصلاتی خدابنده به دلیل بارش برف مسدود شده است.
۱۱۰۳۱۷۸

حکمت اله خدابنده لو،رئیس اداره راه و شهرسازی خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴ اظهار کرد: به دلیل بارش برف سنگین که از دو شب گذشته در این شهرستان آغاز شده است و تاکنون هم ادامه دارد اکثر محورهای مواصلاتی شهری و روستائی خدابنده بازگشائی شده اند.

وی افزود: عوامل راهداری و امدادی شهرستان در مسیرهای ارتباطی مستقر هستند و مسیرهای ارتباطی شهرستان خدابنده بازگشایی شده و تردد در آنها جریان دارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی خدابنده با بیان اینکه در کلیه مسیرهای ارتباطی شهرستان بارش برف و باران و کولاک داشتیم گفت: با تلاش راهداران اکثر محورها برف روبی و بازگشایی شده است.

وی افزود: بیشتر محورهای مواصلاتی شهرستان خدابنده از دو شب گذشته با پاشیدن نمک و ماسه باز گشائی شده بودند که به دلیل کولاک برخی از آنها دوباره بسته شدند.

خدابنده لو ادامه داد: در حل حاضر مسیرهای بولاماجی،آق بلاغ،پابند،سفلی،دربند سراب،توزلو،سرقه چین،حسین آباد و گمشه تپه مسدود هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بارش باران، برف و مه در محورهای شهرستان خدابنده مشاهده می‌شود تاکید کرد: بارش باران سبب لغزندگی سطح جاده شده و رانندگان باید در ترددهای خود بیش از پیش احتیاط را رعایت کنند.

رئیس اداره راه و شهرسازی خدابنده خاطر نشان کرد: رانندگان با توجه به تغییر وضعیت هوا و بارش برف و باران رعایت نکات ایمنی را در دستور کار خود قرار دهند.

خدابنده لو با اشاره به مسدود بودن برخی از محورهای شهرستان خدابنده و عدم امکان تردد در آن تاکید کرد: رانندگانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی دارند زنجیرچرخ را به همراه داشته باشند.

وی با اشاره به حضور مستمر ماموران راهداری در محورهای شهرستان خدابنده افزود: رانندگان می‌توانند پیش از سفر با تماس با شماره‌ ۳۳۷۷۲۰۲۷ و همچنین ارسال پیامک خالی به شماره پیامکی ۱۰۰۰۲۴۱۱۴۱ از وضعیت راه‌های استان زنجان و شهرستان اطلاع پیدا کنند.

رئیس اداره راه و شهرسازی خدابنده افزود: ماموران راهداری در محورهای شهرستان خدابنده در حال تلاش هستند که هرچه سریع تر راههای مواصلاتی مسدود شده به شهرستان خدابنده را بازگشایی کنند تا مشکلی برای عبور و مرور مردم بوجود نیاید.

وی افزود: مردم از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و در صورت لزوم با سوخت کامل برای وسیله نقلیه و تجهیرات ایمنی و گرمایشی اقدام به تردد کنند.

علی اسدی مدیر آموزش و پرورش خدابنده نیز اظهار کرد: تمامی مقاطع تحصیلی شیفت صبح و بعد از ظهرشهرستان خدابنده به علت بارش برف و دمای پایین هوا تعطیل اعلام شده است.

وی افزود: بارش سنگین برف از اوایل روز جمعه -هشتم بهمن/-در شهرستان خدابنده آغاز شد و هم اکنون نیز در برخی از نواحی کوهستانی ادامه دارد، به همین علت دمای هوا نیز رو به کاهش گذاشته است.