مسابقه کتاب‌خوانی «آیه‌های زندگی» در خدابنده برگزار می‌شود

  رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی خدابنده از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «آیه‎های زندگی» در بین اعضای کتاب‌خانه‎های عمومی این شهرستان همزمان با دهه مبارک ولایت و امامت خبر داد. محمد برجی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خدابنده در گفت‌و‌گو با آنلاین از زنجان، اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن دهه ولایت و امامت، ویژه‌برنامه‎های متنوعی […]

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی خدابنده از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «آیه‎های زندگی» در بین اعضای کتاب‌خانه‎های عمومی این شهرستان همزمان با دهه مبارک ولایت و امامت خبر داد.

محمد برجی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خدابنده در گفت‌و‌گو با 8587894520774726703282911158آنلاین از زنجان، اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن دهه ولایت و امامت، ویژه‌برنامه‎های متنوعی در سطح این شهرستان برگزار می‌شود که هدف از آن تبیین اصل ولایت و امامت در بین اقشار مختلف مردم است.

وی به برگزاری ایستگاه‌های نقاشی کودک و نوجوان با موضوع اعیاد سعید غدیر و قربان اشاره کرد و گفت: این ایستگاه‌ها در مناطق چهار‌گانه این شهرستان دایر است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خدابنده تصریح کرد: همزمان با دهه مبارک ولایت، نمایشگاه کتاب مذهبی نیز در مناطق مختلف این شهرستان برپا می‎شود که هدف از آن در اختیار قرار دادن کتب مذهبی با محوریت اصل ولایت، در دسترس اقشار مختلف مردم است.

برجی متذکر شد: همچنین مسابقه «آیه‎های زندگی» در طول دهه ولایت در بین اعضای کتاب‌خانه‎های عمومی خدابنده برگزار می‌شود که به همین منظور 120 جلد از کتابی با همین عنوان در بین علاقه‌مندان توزیع شده است که موضوع محوری آن در مورد زندگی دنیا و آخرت و روش‎های صحیح زیستن با الگوگیری از سیره ائمه اطهار(ع) است.

وی در پایان با اشاره به نقش محوری کانون‌های مساجد در انتقال ارزش‌های دینی به نوجوانان و جوانان، یادآور شد: در همین راستا «جشن غدیر» در کانون‏‌های فرهنگی ـ هنری مساجد این شهرستان برپا شده و در آن تلاش خواهد شد تا از ظرفیت مردم در اجرای برنامه‌های فرهنگی بهره برده شود.