مرگ یکی از زائران زنجانی در حج

معاون اداره‌کل حج و زیارت استان زنجان از فوت یکی از زائران زنجانی خبر داد و گفت: این زائر از شهرستان طارم به حج اعزام شده است. به گزارش اشراق24،جعفر محمدلو امروز با بیان اینکه وضعیت زائران اعزامی از استان زنجان به حج مطلوب است، اظهار کرد: زائران زنجانی در حال ادامه پیگیری اعمال خود […]

13940704000175_PhotoAمعاون اداره‌کل حج و زیارت استان زنجان از فوت یکی از زائران زنجانی خبر داد و گفت: این زائر از شهرستان طارم به حج اعزام شده است.

به گزارش اشراق24،جعفر محمدلو امروز با بیان اینکه وضعیت زائران اعزامی از استان زنجان به حج مطلوب است، اظهار کرد: زائران زنجانی در حال ادامه پیگیری اعمال خود در مکه هستند و اعمال آن‌ها طی امروز و فردا و بعد از ورود به مکه به پایان می‌رسد.

وی از فوت یکی از زائران زنجانی در رمی جمرات خبر داد و اضافه کرد: این زائر بعد از تنگی نفس به یکی از بیمارستان‌های منا منتقل شده و در آنجا فوت کرده است.

معاون اداره‌کل حج و زیارت استان زنجان نام زائر فوت شده زنجانی را در عربستان اسماعیل نجفی اعلام کرد و افزود: این زائر از روستای تشویر شهرستان طارم به حج اعزام شده بود.

محمدلو با بیان اینکه زائران اعزامی از استان زنجان بعد از پایان مناسک حج به مدینه سفر می‌کنند، تصریح کرد: بازگشت زائران استان زنجان با پنج پرواز انجام می‌شود.

وی زمان آغاز بازگشت زائران استان زنجان را 19 مهرماه عنوان کرد و گفت: این پروازها طی روزهای 19، 20 و 21 مهرماه از فرودگاه مدینه به فرودگاه زنجان انجام می‌شود.

شایان ذکر است، استان زنجان در حج سال جاری یک‌هزار و 141 زائر دارد که به همراه 46 نفر عوامل اجرایی به عربستان اعزام شده‌اند.