مراسم گرامیداشت حماسه9دی در خدابنده برگزار شد+تصاویر

مراسم گرامیداشت حماسه9دی با حضور پر شور مسئولین و مردم ولایت مدار شهرستان خدابنده و سخنرانی حجت الاسلم رضائی،مسئول امور روحانیون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مسجد فاطمة الزهرا شهر قیدار برگزار شد. به گزارش اشراق24،امروز مراسم گرامیداشت حماسه9دی با حضور پر شور مسئولین و مردم ولایت مدار شهرستان خدابنده و سخنرانی حجت الاسلم رضائی،مسئول […]

DSCN4839DSCN4848DSCN4843DSCN4840DSCN4837DSCN4833DSCN4842 DSCN4830مراسم گرامیداشت حماسه9دی با حضور پر شور مسئولین و مردم ولایت مدار شهرستان خدابنده و سخنرانی حجت الاسلم رضائی،مسئول امور روحانیون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مسجد فاطمة الزهرا شهر قیدار برگزار شد.
به گزارش اشراق24،امروز مراسم گرامیداشت حماسه9دی با حضور پر شور مسئولین و مردم ولایت مدار شهرستان خدابنده و سخنرانی حجت الاسلم رضائی،مسئول امور روحانیون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مسجد فاطمة الزهرا شهر قیدار برگزار شد.

حجت الاسلام علی رضایی در این برنامه به اراد سخن پرداخت و گفت: انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی تا کنون، فرازو نشیب های زیادی را طی کرده است،اول خود پیروزی انقلاب اسلامی، سپس حوادث انحرافی از ملی گراها گرفته تا منافقین، چپی ها، جنگ تحمیلی و دفاع مقدسی که پیش آمد.

وی افزود: گاهی فراموش می کنیم که ملتی هماهنگ و با وحدت داریم و حوادثی که اتفاق می افتد باعث می شود که  این ها دوباره ظهور کنند.

مسئول امور روحانیون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که در حقیقت در فتنه سال 88 فرصتی به وجود آمد تا تاثیر و نقش رهبری مشخص شود، خاطرنشان کرد: روز 9 دی، روز ولایت و وحدت مردم بود و همین دو عامل باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد.

وی با اشاره به بیداری اسلامی در دنیا اظهار داشت: اگر امروز، فراز و فرودی در بیداری اسلامی در دنیا مشاهده می کنیم،  هیچ دلیلی ندارد جز نداشتن  یک  رهبر فقیه، عالم و متعهد که محور وحدت باشد.

رضایی به حوادث مصر اشاره و تصریح کرد: به عنوان مثال،  در مصر یک روز بر علیه مبارک نا مبارک قیام می کنند و امرزو می بینیم که همان مبارک تبرئه می شود و کسانی که بر علیه او قیام کرده اند، توبیخ شده و وارد زندان ها می شوند.

وی یادآور شد: اگر امروز می خواهیم خدمتی کرده و حق مطلب را ادا کنیم باید در همه حال به همیدگر گوشزد کنیم که اگر در کشوری هستیم که اطراف آن دائم جنگ و ناامنی است و همه طمع می کنند تامردم ما را بشکنند، راه نجات ما از همان عواملی است که انقلاب را حفظ کرده که یکی وحدت و دیگری ولایت است.

رضایی به وصیت نامه امام راحل (ره) اشاره کرد و یادآور شد: اما عامل سومی هم هست که حضرت امام می فرمایند علت بقای انقلاب، همان علت ایجاد آن است و دو علت بیشتر نداشته  که یکی انگیزه الهی و دیگری وحدت است.

مسئول امور روحانیون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن بیان این که یکی از اقدامات دشمن علیه کشور ما، خدشه دار کردن انگیزه الهی است، گفت: از نقشه های دشمن این است که مردم را به ماهواره و فضاهای مجازی ناسالم سرگردان کنند و سه اصل انگیزه الهی، معنویت مردم و ولایت فقیه را هدف قرار داده اند.