مراسم نهضت ما زنده ايم در شهر سجاس شهرستان خدابنده برگزار شد+تصاویر

مراسم نهضت ما زنده ايم با حضور دختران سجاسي در سالن كتابخانه شمس بخش سجاسرود شهرستان خدابنده برگزار شد. به گزارش اشراق24،امروز در هشتمین روز از ماه محرم،مراسم نهضت ما زنده ايم با حضور دختران سجاسي در سالن كتابخانه شمس بخش سجاسرود شهرستان خدابنده برگزار شد. در اين مراسم در ابتدا محمدي رئيس اداره آموزش […]

DSCN5159DSCN5144DSCN5117DSCN5113DSCN5128DSCN5126DSCN5108-1DSCN5104DSCN5102

DSCN5094مراسم نهضت ما زنده ايم با حضور دختران سجاسي در سالن كتابخانه شمس بخش سجاسرود شهرستان خدابنده برگزار شد. به گزارش اشراق24،امروز در هشتمین روز از ماه محرم،مراسم نهضت ما زنده ايم با حضور دختران سجاسي در سالن كتابخانه شمس بخش سجاسرود شهرستان خدابنده برگزار شد.

در اين مراسم در ابتدا محمدي رئيس اداره آموزش و پرورش بخش سجاسرود به ميهمانان خير مقدم گفت و در ادامه حجت السلام جعفری ضمن تسلیت به مناسبت ماه محرم و سوگواری حضرت اباعبداله الحسین(ع)به بیان فلسفه قیام عاشورا پرداخت و گفت:امام حسین(ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد.

وی افزود: نماز برای امام حسین(ع) از اهمیت ویژه ای برخور دار بود به گونه ای که ایشان در ظهر عاشورا با وجود اینکه دشمن تیراندازی می کرد باز نماز ظهر را اقامه کردند.

امام جمعه شهر ضياءآبادخطاب به جوانان گفت:جوانان جامعه ما با ایمان هستند و دشمن نیز این مطلب را به خوبی می داند و لذا سعی دارد از طریق فضای مجازی و ماهواره و اینترنت که امروزه کاربرد زیادی دارد اعتقادان مذهبی و عشق و علاقه به ائمه بویژه امام حسین(ع) را کمرنگ کند یا ازبین ببرد ولی با حضور جوانان در هیئت های مذهبی دشمنان در رسیدن به اهداف شومشان ناکام می مانند.

در اين برنامه،دختران شهر سجاس با اجراي سرود هاي حماسي و سوگند نامه اعلام كردند که ضمن حفظ حجاب و عفت خود براي ساختن ايران و دفاع از انقلاب اسلامي و ارزشهاي والاي آن زنده اند و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند .