مراسم سپاس معلم در دبیرستان اسوه قیدار برگزار شد+تصاویر

مراسم سپاس معلم در دبیرستان دخترانه اسوه شهر قیدار با حضور جمعی از مسئولان شهرستان خدابنده برگزار شد.به گزارش اشراق۲۴،مراسم سپاس معلم در دبیرستان دخترانه اسوه شهر قیدار با حضور جمعی از مسئولان شهرستان خدابنده برگزار شد. باب اله فتحی فرماندار خدابنده ضمن گرامیداشت مقام شامخ معلم گفت : این روز ، روز افتخار برای […]

مراسم سپاس معلم در دبیرستان دخترانه اسوه شهر قیدار با حضور جمعی از مسئولان شهرستان خدابنده برگزار شد.DSCN9926به گزارش اشراق۲۴،مراسم سپاس معلم در دبیرستان دخترانه اسوه شهر قیدار با حضور جمعی از مسئولان شهرستان خدابنده برگزار شد.

باب اله فتحی فرماندار خدابنده ضمن گرامیداشت مقام شامخ معلم گفت : این روز ، روز افتخار برای همه ملت ایران است چون که ما هرآنچه داریم از معلمین خود داریم.

وی جایگاه معلمان را در فرهنگ اسلامی و فرهنگ دینی بسیار والا و ارزشمند دانست و بیان داشت: در سخنان بزرگان دین و انقلاب شغل معلمی با شغل انبیای الهی سنجیده شده است.

فرماندار خدابنده گفت: از روزی که پا به عرصه تحصیل گذاشتیم باید مدنظر داشته باشیم که معلم است که به ما راه سعادت در دین و پیروزی را در تمام مراحل زندگی می‌آموزد.

علی اسدی مدیر آموزش و پرورش  خدابنده نیز در این مراسم اظهار کرد: تجلیل از مقام والای معلمان نباید تنها به هفته معلم محدود شود بلکه در طول سال تحصیلی باید مداوم و مستمر باشد.

وی بیان کرد: جایگاه و منزلت معلمان ویژه است و باید منزلت آنها در جامعه نهادینه شود.

مدیر آموزش و پرورش در ادامه گفت: معلم در اذهان و اعتقادات دانش‌آموزان اثرگذار است و وظیفه خطیر تعلیم و تربیت نسل جوان جامعه را برعهده دارد.

DSCN9887